لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی های برتر رایگان این هفته اپ استور

بازی های برتر رایگان این هفته اپ استور

با عرضه iOS 8 در هفته‌ی گذشته، هفته‌ی پر تب و تابی را در فروشگاه اپ استور شاهد بوده و هستیم. توسعه دهندگان مختلف در تلاش هستند تا نرم افزارهای خود را برای سازگاری با این سیستم عامل جدید و همچنین ویژگیهایی که به واسطه رابطهای کاربردی برنامه نویسی جدید (API) اضافه شده است بروزرسانی کنند. لیست این هفته ما نیز ترکیبی از نرم افزارهای بروز شده برای iOS 8 و نرم افزارهای عادی است:

Epic Zen Garden

zen-garden.jpg

 این بازی نخستین بار در WWDC نمایش داده شد و دلیل نمایش آن نیز استفاده از ویژگی جدیدی است که در iOS 8 وجود دارد و نام آن متال است. رابط متال به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که از حداکثر توان گرافیکی دستگاه برای ساخت بازی و نرم افزارهای گرافیکی مختلف استفاده کنند. در این بازی در واقع محیطهای مختلفی با جزئیات زیاد طراحی شده است و درآن از موتور Unreal Engine 4 استفده شده است که حس طبیعی بودن را به کاربر القا کند. در اینجا میتوانید به کنار یک درخت رفته و با تکان دادن آن برگها را به زمین بیاندازید، سپس با وزیدن برگها را به پرواز دربیاورید و یا با حرکت دادن دریاچه مصنوعی ماهی‌ها را به خود جلب کنید و آنها را به سمت انگشت خود بکشانید. این بازی مخصوص آیفون 5 اس و دو آیفون جدید اپل است و نیازمند iOS 8 است.

 

 

Beach Buggy Racing

beach-buggy.jpg

نسخه جدید بازی مسابقه‌ای محبوب Beach Buggy Blitz که بیش از 30 میلیون کاربر در دنیا آن را بازی کردند توسط شرکت Vector Unit منتشر شده است. در این نسخه سرعت ماشیها افزایش یافته است و رقیبان بیشتری در بازی وجود دارند. در این بازی بجای رانندگی بدون زمان، باید در زمان معین مسابقه ها را به پایان برسانید تا سه ستاره هر مرحله را کسب کرده و با بدست آوردن امتیازات مناسب به ارتقای قدرت ماشین و … بپردازید. همچنین یک نوانر انرژی در این نسخه وجود دارد که نشان می‌دهد تا چه میزان در یکبار ورود به بازی می‌توانید به رقابت بپردازید. این بازی سرگرم کننده نیازمند iOS 7 به بالا می‌باشد.

 

 

Real Steel

real-steel.jpg

اپل این هفته به سراغ یکی از باریهای الهام گرفته شده از فیلمهای بلاک باستری رفته و بازی Real Steel را بعنوان بازی رایگان شده این هفته انتخاب کرده است. Real Steel از روی فیلمی با همین نام محصول سال 2011 ساخته شده است. بازیکنان در این بازی در نقش رباتهای بوکسور قرار دارند و باید با دیگر رقیبان به مبارزه بپردازند. در این بازی می‌تونید از بین 33 روبات موجود یکی را انتخاب کرده و همچنین این امکان را دایرید که روبات مورد نظر خود را بسازید.

 

sibname.App store

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت