لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیش از نصف اپل استورهای چین پس از عادی شدن شرایط بازگشایی شدند

بیش از نصف اپل استورهای چین پس از عادی شدن شرایط بازگشایی شدند

 شرکت اپل تصمیم گرفته تا پس از عادی شدن شرایط در چین 29 اپل استور از 42 فروشگاه خود را در این کشور بازگشایی کند.

بر اساس خبرگزاری بلومبرگ، بسیاری از اپل استورهای چین که به دلیل کرونا ویروس جدید COVID-19 تعطیل شده بودند، حالا به شرایط عادی بازگشته‌اند و در حال انجام کار در شرایط عادی هستند. برخی از این اپل استورها در ساعات کاری عادی کار می‌کنند؛ با این حال برخی از مناطقی که هنوز تعداد افراد مشکوک به ویروس کووید 19 در آن‌ها زیاد است به‌صورت محدود در حال انجام فعالیت هستند و کمتر از 8 ساعت به خریداران و کاربران خدمات ارائه می‌دهند.

اپل هفته گذشته اعلام کرده بود که به دلیل تعطیل شدن اپل استورها و کارخانه‌های چین، با مشکلات زیادی درزمینهٔ درآمدزایی مواجه شده است. بر این اساس این شرکت از همین حالا سرمایه گذاران را در شرایط خاص و بحرانی خود قرار داده است تا تصمیم گیری‌های لازم برای ارزش سهام آن را انجام دهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، فروش آیفون‌ها در ماه ژانویه به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش چشم گیری کرده بود و تعداد زیادی از تولید کنندگان قطعات محصولات اپل نظیر نزدیک به 28 درصد از سطح تولید محصولات این شرکت را کاهش داده بودند.

ماه فوریه هنوز تمام نشده است؛ در روزهای پایانی آن همچنین سطح تولید انبوه محصولات اپل در شرایط مناسبی قرار ندارد و کارخانه‌های چینی میزان کار خود را به سطح عادی بازنگشته است. میزان فروش محصولات این شرکت نیز در بازه زمانی یاد شده به سطح مناسب نرسیده است و بسیار کمتر از انتظار بوده است.

اپل اعلام کرده که همچنان در حال بررسی شرایط چین و دیگر کشورها به خاطر شیوع ویروس کرونا است و در آینده نزدیک و مشخصاً ماه آوریل اطلاعات بیشتری را از درآمد خود در بازه سه ماهه ابتدایی سال 2020 میلادی را منتشر می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420