لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در سال 2020 نزدیک به 199 میلیون آیفون 12 به فروش می‌رساند

اپل در سال 2020 نزدیک به 199 میلیون آیفون 12 به فروش می‌رساند

گزارش‌های منتشر شده از فعالیت‌های شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی 4 مدل آیفون با سیستم ارتباطی 5G را آماده عرضه کند که احتمالاً به سری آیفون 12 معروف خواهند بود.

در این بررسی‌ها مشخص شده است که شرکت اپل در سال 2020 نزدیک به 199 میلیون آیفون 12 و سری محصولات مربوط به این تلفن هوشمند را به فروش می‌رساند. گزارش‌های منتشر شده تا پیش از این در مورد معرفی و عرضه آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G حاکی از فروش بیشتر این محصولات بودند؛ اما حالا مشخص شده که شیوع ویروس کرونا در چین و کشورهای دیگر به تولید انبوه آیفون‌های شرکت اپل ضربه زده است و این مسئله می‌تواند در آینده باعث کاهش فروش آیفون 12 در پایین‌تر از سطح قابل انتظار می‌شود.

با این وجود شرکت‌های تحلیلی بر این باور هستند که فروش آیفون 12 و سری محصولات زیر شاخه آن که مجموعاً 4 مدل تلفن هوشمند را تشکیل می‌دهند، فروش بسیار زیادی نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل می‌شوند. بر این اساس شرکت اپل تا پایان سال 2020 میلادی احتمالاً نزدیک به 199 میلیون آیفون 12 را به فروش می‌رساند.

شرکت اپل تا پیش از این تصمیم داشت تا با کوالکام در زمینه تأمین قطعه‌های ارتباطی این تلفن‌های هوشمند همکاری کند با این حال قطعات طراحی شده توسط شرکت کوالکام تا حدودی بزرگ‌تر از سطح انتظار مدیران اپل بودند و همکاری در این زمینه متوقف شد. اپل تصمیم گرفته تا قطعات ارتباطی آیفون را به صورت مستقل تولید کند که این مسئله باعث می‌شود تا سطح درآمد شرکت اپل از فروش نهایی آیفون 12 و محصولات زیر شاخه آن تغییر قابل توجهی داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373