لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویروس کرونا افت 20 درصدی در فناوری را همراه خواهد داشت

ویروس کرونا افت 20 درصدی در فناوری را همراه خواهد داشت

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا و افزایش گستردگی آن باعث کاهش 20 درصدی فعالیت‌های شرکت‌های حوزه فناوری و تکنولوژی می‌شود.

Paul Meeks تحلیلگر بازار حوزه فناوری به تازگی با خبرگزاری CNBC مصاحبه کرده و اعلام کرده است که شیوع ویروس جدید کرونا باعث می‌شود تا رشد فروش محصولات حوزه فناوری تا بیست درصد کاهش داشته باشد. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط این تحلیلگر، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده و توسعه دهنده محصولات نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت خود را به طرز قابل توجهی کاهش داده‌اند و همین مسئله باعث شده تا بازار و کسب و کارهای فعال در این حوزه تا 20 درصد کاهش را تجربه کنند.

پاول میکس همچنین اعلام کرده که شیوع این ویروس روی صنایع دیگر وابسته به حوزه فناوری نیز تأثیر می‌گذارد و این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا بازار محصولات فناوری و قطعات مرتبط با آن به طرز قابل توجهی افت پیدا کند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که میکس برای اثبات پیش بینی خود مطرح کرده توقف واردات و صادرات از کشور چین به دیگر نقاط جهان است. بسیاری از محصولات تولید شده در چین دیگر به کشورهای دیگر صادر نمی‌شوند. این در حالی است که بسیاری از شرکت‌های عرضه کننده محصولات الکترونیکی و هوشمند، سفارش تولید انبوه محصولات خود را به کارخانه‌های چینی می‌دهند.

ویروس جدید کرونا و شیوع آن در سراسر جهان تا پیش از این محدودیت‌های بسیاری را برای شرکت هال فعال در حوزه فناوری ایجاد کرده بود. نزدیک به دو هفته پیش مقامات شهر بارسلونا به‌صورت رسمی کنفرانس جهانی موبایل 2020 را لغو کردند و پس از آن نیز رویداد PAX و دیگر رویدادهای مهم حوزه فناوری با مشکل مواجه شده بودند.

ویروس کرونا احتمالاً روی تولید انبوه محصولات شرکت اپل نیز تأثیر می‌گذارد و این شرکت احتمالاً امکان عرضه این محصولات را تا زمان پیش بینی شده و جدول زمان‌بندی خود نخواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420