لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران استیم دوباره می‌توانند به GTA IV دسترسی داشته باشند

کاربران استیم دوباره می‌توانند به GTA IV دسترسی داشته باشند

بازی GTA IV که نزدیک به دو ماه پیش به خاطر حذف سرویس ویندوز لایو از استیم خارج شده بود؛ حالا قرار است برای بار دیگر به این سرویس بازگردد.

کاربران استیم نزدیک به دو ماه است که به این بازی دسترسی ندارند و امکان اجرای آن را در کامپیوترهای خود نداشته‌اند. با این حال سرویس استیم قرار است از روز 19 مارس 2020 این بازی را دوباره به کاربران ارائه دهد.

این بازی به دلیل مشکلات مربوط به عدم پشتیبانی از ویندوز لایو با تغییراتی ویژه همراه شده است که از آن‌ها می‌توان به تغییر ایستگاه‌های رادیویی و بخشی از موارد دیگر که تحت حق انتشار مایکروسافت بودند اشاره کرد.

شرکت Vavle بازی GTA IV را با تغییراتی ویژه همراه کرده است که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این بازی استفاده کنند. گفتنی است که این بازی از روزهای پایانی اسفند 1398 در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

مهم‌ترین تغییراتی که در این نسخه جدید از بازی GTA IV ارائه شده است شامل جایگزین شدن Grand Theft Auto IV و Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City با Grand Theft Auto IV: Complete Edition است. این عنوان‌ها در بازی تغییر کرده‌اند و برای بار دیگر در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است. شرکت راک استار اعلام کرده که کاربران استیم علاوه بر دسترسی دوباره به این بازی‌ها، به سیوهای خود در این عناوین نیز دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است که برخی از موارد بازی، ممکن است در لانچر راک استار نیز تغییر خواهند کرد و کاربران برای بار دیگر امکان خرید این بازی‌ها را خواهند داشت.

کاربرانی که این بازی را از استیم خریداری کرده‌اند برای دسترسی دوباره به آن نیازی به پرداخت هزینه ندارند و می‌توانند به حالت عادی این بازی‌ها را روی کامپیوترهای خود اجرا کنند. گفتنی است که این بازی احتمالاً با آپدیت‌های ویژه‌ای همراه باشد و پس از 12 سال با تغییرات خاصی در اختیار کاربران قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420