لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فصل دوم Fortnite Chapter 2 تا آوریل به پایان می‌رسد

فصل دوم Fortnite Chapter 2 تا آوریل به پایان می‌رسد

 گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فصل دوم Fortnite Chapter 2 به زودی به پایان می‌رسد و فصل جدیدی از این بازی در راه است.

بر اساس گزارش GamesRadar حاکی از آن است که فصل دوم Fortnite Chapter 2 قرار است به پایان برسد و شرکت اپیک گیم در روز 30 آوریل به این بازی پایان می‌دهد.

بر این اساس، این بازی قرار است با تغییرات ویژه‌ای همراه شود و از روز پنجشنبه 30 آوریل 2020 با مجموعه‌ای جدید از تم‌های خاص آماده عرضه شود. این در حالی است که فصل دوم Fortnite Chapter 2 به تازگی آماده عرضه شده است و پیش بینی می‌شد برای مدت زمان بیشتری برای کاربران آماده عرضه باشد.

کاربران فورتنایت نیز در پیامی که از طریق بخش داخلی این بازی دریافت کرده‌اند، از این مسئله اطلاع پیدا کرده‌اند که شرکت اپیک گیم تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک این بازی را با تم و در فصلی جدید آماده عرضه کند که این مسئله به‌منزله تائید شرکت اپیک به‌حساب میاید.

گفتنی است که فصل دوم Fortnite Chapter 2 با وجود این مسئله برای 10 هفته در اختیار کاربران بود و پس از آن آپدیت جدید این بازی برای کاربران آماده عرضه شده بود. پس از آن قرار است نسخه‌ای جدید از این بازی با تغییرات بیشتر عرضه شود.

گفتنی است که بسیاری از شایعات حاکی از آن است که شرکت اپیک تغییرات زیادی را در فصل جدید اعمال می‌کند و کاربران با قابلیت‌های ویژه‌ای در این فصل جدید همراه خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420