لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 6، آیپاد تاچ نسل 8 و اپل تی وی نسل 5 در فهرست جدید محصولات اپل دیده شد

اپل واچ سری 6، آیپاد تاچ نسل 8 و اپل تی وی نسل 5 در فهرست جدید محصولات اپل دیده شد

 تنها چند ساعت پس از انتشار اطلاعات مربوط به ایرپاد نسل X گزارشی در مورد عرضه محصولات جدید دیگری نظیر اپل واچ سری 5، آیپاد تاچ نسل 8 و اپل تی وی نسل 5 منتشر شده است.

بر اساس این گزارش که ادامه ای از تصاویر منتشر شده از یک تلفن همراه است، شرکت اپل تصمیم دارد تا محصولاتی را با نام های آیپاد تاچ نسل X، اپل تی وی نسل X و اپل واچ سری X را به زودی آماده معرفی کند.

تصویر اولیه که در مورد ایرپاد نسل X بود، توسط یک یوتیوبر به نام John Prosser منتشر شده بود. Prosser بر این ادعا بود که این تصویر را از یکی از کارکنان کارخانه های عضو زنجیره تامین و تولید و شرکت اپل دریافت کرده است.

اما حالا مشخص شده که این فرد تصاویر دیگری را برای وب سایت 9to5mac منتشر کرده است. وب سایت 9to5mac چند ساعت پس از انتشار تصویر مربوط به نام ایرپاد نسل ایکس، تصاویری از فهرست محصولاتی نظیر اپل واچ سری ایکس و بندهای آن، اپل تی وی نسل ایکس و آیپاد تاچ نسل ایکس را منتشر کرده است.

این اطلاعات نشان دهنده محصولی با نام آیپاد تاچ نسل ایکس با قیمت 400 دلار، اپل تی وی نسل ایکس با قیمت 180 دلار و بندهای اپل واچ سری ایکس با قیمت 50 دلار است.

گفتنی است که با وجود انتشار این تصاویر، هنوز صحت آنها مورد تایید نیست و ممکن است اطلاعات یاد شده مربوط به محصولات امروزی شرکت اپل باشند؛ کما اینکه قیمت های منتشر شده مشابه قیمت محصولات امروزی شرکت اپل هستند.

با این وجود تا پیش از این، در نسخه جدید سیستم عامل آی او اس اطلاعات جدیدی از محصولات آینده شرکت اپل منتشر شده بود.

اپل احتمالا در مارس 2020 از چهار محصول شامل آیفون 9، آیپد پرو 4، ایرپاد پرو لایت و اپل تی وی نسل 5 رونمایی میکند؛ با این حال هیچ منبع خبری قابل اعتمادی حرفی از رونمایی اپل واچ سری 6 در مارس 2020 به میان نیاورده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420