لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماجرای مزاحمت برای تیم کوک و دیگر مدیران اپل از چه قرار است؟

ماجرای مزاحمت برای تیم کوک و دیگر مدیران اپل از چه قرار است؟

 شرکت اپل به تازگی طی یک شکایت توانسته جلوی فعالیت فردی که باعث ایجاد مزاحمت برای تیم کوک و دیگر مدیران شرکت اپل می‌شد را بگیرد.

بر اساس اسناد منتشر شده از دادگاه مربوط به بررسی این شکایت، فردی به نام Rakesh Sharma ملقب به «Rocky» طی دو ماه گذشته سعی در ایجاد مزاحمت شخصی برای تیم کوک داشته است. او با مدیرعامل اجرایی شرکت اپل و دیگر افراد رده بالای این کمپانی تماس می‌گرفته و از طریق پیام صوتی آن‌ها راتهدید می‌کرده است.

این فرد از ماه دسامبر 2019 میلادی فعالیت مزاحمت آمیز خود را شروع کرده بود؛ Sharma در دسامبر یک بار تلاش کرده بود تا همراه با یک دسته گل و یک بطری «نوشیدنی» وارد منزل شخصی تیم کوک در پالو آلتو شود. وی همچنین در ژانویه سال 2020 برای دومین بار تلاش کرده بود به صورت مخفیانه و بدون دریافت اجازه، از دروازه‌های ملک شخصی تیم کوک رد شود و زنگ عمارت اصلی را بزند.

پلیس محلی پالو آلتو به خاطر ورود به ملک شخصی تیم کوک اقدام به دستگیر کردن Sharma نکرد؛ چرا که پیش از رسیدن پلیس، او از محل متواری شده بود.

این فرد همچنین متهم به تهدید کردن مدیر عامل اجرایی شرکت اپل کرده است. بر اساس ادعای مطرح شده در دادگاه، وی در بخشی از جملات خود پشت تلفن این جمله را گفته بود: «من از سلاح استفاده نمی‌کنم؛ اما افرادی را می‌شناسم که از این چیزها استفاده می‌کنند.»

شرکت اپل هنوز به این مسئله واکنش نداده است و هیچ ادعایی در مورد آن نکرده است. با این حال مشخص نیست که Rakesh Sharma به خاطر اتهام‌های وارده نیاز به وکیل داشته است یا طی توافق‌های انجام شده بین طرفین، مصالحه صورت گرفته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری NBC News دادگاه طی حکمی این فرد را موظف به فاصله گرفتن از ملک شخصی تیم کوک و تمامی مدیران شرکت اپل کرده است. گفتنی است که دادگاه ثانویه برای بررسی این پرونده قرار است در هفته آینده روز سوم مارس برگزار شود.

حدسیات اولیه حاکی از آن است که انگیزه Sharma برای ایجاد مزاحمت برای تیم کوک، شخصی بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420