لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد نسل X با قیمت 399 دلار در فهرست محصولات جدید شرکت اپل مشخص شد

ایرپاد نسل X با قیمت 399 دلار در فهرست محصولات جدید شرکت اپل مشخص شد

 اخیراً اطلاعات مربوط به محصولات جدید شرکت اپل در تصاویری که از گوشی موبایل گرفته شده به همراه قیمت آن‌ها پخش شده است.

این تصاویر توسط یک یوتیوبر به نام John Prosser منتشر شده است که یکی از مهم‌ترین محصولات مشخص شده در آن شامل ایرپاد نسل X، AirPods (X Generation)می‌شود که نشان دهنده تلاش شرکت اپل برای معرفی و عرضه نسل جدیدی از ایرپاد در سال 2020 میلادی است.

انتشار دهنده این عکس‌ها ادعا کرده که نام AirPods (X Generation)به هدفون رو گوشی و بی‌سیم شرکت اپل اشاره دارد که دو سال پیش مینگ چی کو از تلاش شرکت اپل برای رونمایی از آن صحبت کرده بود. Prosser در ادامه ادعای خود تأکید کرده که این محصول در حال توسعه است و هنوز به طور کامل آماده تولید انبوه نشده است و به همین خاطر تصویری از نسخه نهایی آن فاش نشده است.

ادعای این یوتیوبر نشان دهنده آن است که هدفون رو گوشی شرکت اپل همانند هندزفری های تمام بی‌سیم آن قرار است از زیر شاخه ایرپادها به حساب بیاید و این هدفون نیز به عنوان نسخه‌ای جدید از ایرپادهای بی‌سیم آماده معرفی و عرضه می‌شود.

علاوه بر John Prosser وب سایت AppleInsider نیز طی صحبت‌هایی که با منابع آگاه مختلف کرده، اعلام کرده که هیچ تصویر مشخصی از این ایرپاد وجود ندارد؛ با این حال کارکنان برخی از شرکت‌های تأمین کننده محصولات شرکت اپل تلاش این کمپانی برای تولید انبوه این محصول را تائید کرده‌اند.

ایرپاد نسل X یکی از محصولاتی است که طی شایعات احتمالاً در جریان کنفرانس 31 مارس 2020 در کنار آیفون 9 یا iPhone 9 آماده معرفی و عرضه به بازار می‌شود. گفتنی است که شایعات دیگر اطلاعاتی از معرفی ایرپاد پرو لایت منتشر شده است که معلوم نیست که آیا همان ایرپاد نسل X است یا اپل دو مدل ایرپاد جدید را در سال 2020 آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373