لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

علت داغ شدن کارت‌های گرافیک رادئون مشخص شدن: محکم نبودن پیچ‌ها

علت داغ شدن کارت‌های گرافیک رادئون مشخص شدن: محکم نبودن پیچ‌ها

بررسی‌های اخیر و گزارش منتشر شده از شرکت ایسوس حاکی از آن است که محکم نبودن پیچ‌ها باعث داغ شدن و به اصطلاح OverHeat شدن کارت‌های گرافیک رادئون شده است.

شرکت ایسوس اعلام کرده که طی بررسی‌های خود از سری کارت‌های گرافیکی AMD RX 5700 به این نتیجه رسیده است که سفت نبودن پیچ‌ها عامل اصلی داغ شدن این کارت‌های گرافیکی بوده است. محکم نبودن پیچ باعث شده تا هیت سینک‌های تعبیه شده در کارت‌های گرافیکی به خوبی امکان کار و انتقال حرارت را نداشته باشند و این مسئله در نهایت باعث شده تا این کارت‌های گرافیکی در زمان استفاده بازدهی مناسب را از خود نشان ندهند.

ایسوس اعلام کرده که پیچ هیت سینک‌های تعبیه شده در این کارت‌های گرافیکی باید تا فشار 50 تا 60 PSI بسته می‌شده که این عدد در حالت عادی 30 تا 40 PSI بوده است. بسته شدن پیچ‌ها در این فشار باعث می‌شود تا انتقال حرارت آسان‌تر انجام شود و کاربران امکان بهتری را برای انجام کارهای مختلف داشته باشند.

تا پیش از این بسیاری از کاربران و وب سایت‌های خبری نظیر TechRadar اعلام کرده بودند که این کارت‌های گرافیکی به خاطر مشکلات ناشی از داغ کردن با کاهش بازدهی مواجه شده‌اند. ایسوس به‌عنوان یکی از تولید کنندگان این کارت‌های گرافیکی به کاربران پیشنهاد کرده تا با کمک گرفتن از افراد متخصص اقدام به محکم‌تر کردن پیچ‌ها کنند. البته این شرکت اعلام کرده که این خدمات را در برخی از کشورها به کاربران خود ارائه می‌دهد.

شرکت AMD احتمالاً در آینده نزدیک راهکار ویژه‌ای برای رفع این مشکل در کارت‌های گرافیکی خود در نظر می‌گیرد و از آن طریق امکان استفاده بهتر از این کارت‌های گرافیکی را به کاربران ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420