لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه سایبرپانک 2077 در روز اول برای سرویس GeForce Now

عرضه سایبرپانک 2077 در روز اول برای سرویس GeForce Now

سایبرپانک 2077 قرار است در اولین روز عرضه خود برای سرویس بازی مبتنی بر پردازش ابری GeForce Now آماده عرضه می‌شود.

GeForce Now در حال حاضر با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه شده است و به همین خاطر بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و سرویس‌های گیمینگ همکاری خود را در این زمینه را انویدیا قطع کرده‌اند. اما حالا مشخص شده است که بازی سایبرپانک 2077 در روز اول انتشار خود آماده عرضه در این سرویس می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از امکانات مربوط به پردازش ابری این بازی را اجرایی کنند.

سرویس انویدیا جی فورس با استفاده از پردازش ابری به کاربران امکان اجرای بازی‌های مختلف را می‌دهد و بدون نیاز به دستگاه‌های ویژه و تنها با تلفن هوشمند اجازه اجرای بازی را به کاربران می‌دهد.

این فناوری جدید شرکت انویدیا در حقیقت رقیبی جدید برای سرویس گوگل استادیا و پروژه ایکس کلاود مایکروسافت است که به زودی آماده عرضه به کاربران خواهد شد. شرکت انویدیا تصمیم دارد تا برای افزایش تمایل کاربران برای خرید این سرویس، بازی پر درخواست سایبرپانک 2077 را در این سرویس آماده عرضه کند.

سایبرپانک 2077 یکی از پر درخواست‌ترین بازی‌های عرضه شده در طول چند ماه گذشته است و بسیاری از کاربران منتظر عرضه آن از طریق سرویس‌های مختلف عرضه بازی هستند. این بازی قرار بود در نیمه اول سال 2020 آماده عرضه شود که حالا مشخص شده که عرضه نهایی آن به نیمه دوم سال 2020 موکول شده است.

گسترش قابل توجه حجم نقشه این بازی باعث شده تا توسعه آن زمان‌برتر از حد مجاز باشد و به همین دلیل عرضه نهایی آن با تأخیری قابل توجه مواجه شود. این بازی قرار است در نیمه دوم سال 2020 آماده عرضه به صورت نهایی در سرویس های مختلف شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420