لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Car Key امکان ارسال سوئیچ دیجیتال اتومبیل‌ها از طریق آی مسیج در آیفون را دارد

قابلیت Car Key امکان ارسال سوئیچ دیجیتال اتومبیل‌ها از طریق آی مسیج در آیفون را دارد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آی او اس 13.4 قابلیت جدیدی را با عنوان Car Key آماده عرضه به کاربران کند که از آن طریق کاربران می‌توانند آیفون و اپل واچ را به سوئیچ اتومبیل خود تبدیل کنند.

در این میان، مشخص شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آی مسیج، یک سوئیچ دیجیتالی را برای افراد دیگر ارسال کنند تا از آن طریق این افراد بتوانند با استفاده از اپل واچ یا آیفون‌ها اقدام به باز کردن قفل اتومبیل خود کنند.

قابلیت CarKey یکی از مهم‌ترین و ویژه‌ترین بخش‌های ارائه شده در سیستم عامل آی او اس 13.4 است که از طریق NFC امکان استفاده از آیفون و اپل واچ را به صورت یک کلید دیجیتالی ارائه می‌دهد. این قابلیت به زودی در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد. با این حال تنها کاربرانی امکان دسترسی به آن را دارند شامل استفاده کنندگان از اتومبیل‌های هوشمند جدید می‌شود که از سوئیچ‌های هوشمند مبتنی بر ارتباط NFC استفاده می‌کنند.

این قابلیت جدید به افراد اجازه می‌دهد تا امکان دسترسی به سوئیچ‌ها و اتومبیل خود را از طریق آی مسیج به افراد دیگر نیز بدهند و به طور سریع و بدون نیاز به وجود خود سوئیچ الکترونیکی، امکان دسترسی سریع و مستقیم را به کاربران ارائه دهد.

آیفون در آینده نزدیک می‌تواند تمامی کارهای افراد در بیرون از خانه را انجام دهد. این تلفن هوشمند می‌تواند به‌عنوان سوئیچ هوشمند اتومبیل‌ها، کلید درب‌های هوشمند منازل و ابزاری برای پرداخت‌های الکترونیکی و استفاده از بلیت‌های الکترونیکی تبدیل شود و پول نقد را به طور کامل از چرخه زندگی افراد حذف کند.

این قابلیت به زودی و هم‌زمان باعرضه نسخه نهایی آی او اس 13.4 به کاربران ارائه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420