لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 13.4 برای تمام کاربران عرضه شد

دومین بتای آی او اس 13.4 برای تمام کاربران عرضه شد

شرکت اپل تنها یک روز پس از عرضه نسخه توسعه دهندگان بتای آی او اس 13.4 این سیستم عامل را برای تست عمومی نیز ارائه داده است.

کاربران عمومی از همین الآن می‌توانند بتای آی او اس 13.4 را روی دستگاه‌های خود دانلود کرده و آن را مورد تست قرار دهند. برای دسترسی به این نسخه بتا و دیگر بتاهای عمومی کاربران باید با مراجعه به صفحه تست کنندگان بتا در وب سایت اپل و وارد کردن اپل آیدی خود، امکان دانلود و نصب این به روز رسانی‌های جدید را فراهم آورند.

کاربران می‌توانند این آپدیت را همانند دیگر به روز رسانی‌های شرکت اپل از روش OTA و بدون نیاز به اتصال آیفون به کامپیوتر از طریق کابل اقدام به دانلود آن کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی برخی تغییرات ویژه را در آی او اس اعمال کرده است که شامل اضافه شدن نوار ابزار جدید در اپلیکیشن Mail و برخی از بهینه سازی‌ها در مورد دیگر سیستم عامل می‌شوند.

شرکت اپل در آپدیت جدید عرضه شده همچنین تعدادی از میموجی های تازه را به کاربران ارائه داده است که امکان استفاده در چت‌های مختلف را دارند. علاوه بر این، تنظیمات ویژه‌ای که برای دسترسی اپلیکیشن‌ها به لوکیشن هاوجود دارد را تغییر داده است.

به طور کل تمام کاربران امکان دانلود و نصب این نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. با این حال این نسخه دارای مشکلات و باگ‌های احتمالی است و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نهایی و عمومی این نسخه منتظر باقی بمانند و از نصب نسخه‌های بتا خودداری کنند.

نسخه‌های بتا ممکن است باعث ایجاد مشکلات کاربردی برای کاربران شود و دردسرهای ویژه‌ای را برای آن‌ها ایجاد کند.به همین دلیل نصب آن‌ها توصیه نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420