لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنظیم مرورگرهای پیش‌فرض از آی او اس 14 به کاربران آیفون اضافه می‌شود

تنظیم مرورگرهای پیش‌فرض از آی او اس 14 به کاربران آیفون اضافه می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه آی او اس 14 و آیپد او اس 14 به بعد امکان تنظیم مرورگر پیش‌فرض را به کاربران آیفون و آیپد ارائه دهد.

خبرگزاری بلومبرگ به‌تازگی در گزارش خود اطلاعات جدیدی از سیستم عامل آی او اس 14 ارائه داده است و اعلام کرده که شرکت اپل سیاست‌های انحصارطلبانه خود را در این سیستم عامل تغییر خواهد داد. بر اساس این گزارش شرکت اپل تصمیم دارد تا از آی او اس 14 به بعد امکان تنظیم کردن مرورگری غیر از سافاری را به‌صورت پیش‌فرض به کاربران ارائه می‌دهد.

بسیاری از بخش‌های سیستم عامل آی او اس، به‌صورت پیش‌فرض توسط اپل توسعه داده می‌شوند و کاربران امکان تغییر آن را ندارند. از جمله این موارد می‌توان به تنظیم کیبورد مجازی اشاره کرد که حتی در صورت استفاده مداوم، در برخی از موارد نظیر وارد کردن پسوردها و اطلاعات اپل آیدی همچنان به کیبورد مجازی اصلی آی او اس محدود خواهند بود.

یکی دیگر از این موارد، استفاده از مرورگر پیش‌فرض است. بسیاری از لینک‌های دریافتی از طریق پیامک‌ها و موارد دیگر فقط از طریق سافاری در آی او اس و آیپد او اس باز می‌شوند. اما حالا شرکت اپل در تلاش است تا با توسعه و عرضه آی او اس 14 امکان تنظیم مرورگر پیش‌فرض را به کاربران ارائه دهد. کاربران می‌توانند مرورگرهایی نظیر فایرفاکس یا کروم را روی آیفون نصب کنند و تمامی کارهای خود را با استفاده از این نرم افزارها انجام دهند.

علاوه بر مرورگر پیش‌فرض، شرکت اپل تصمیم دارد تا اپلیکیشن مدیریت ایمیل پیش‌فرض ارائه شده در آی او اس 14 را با تغییراتی ویژه همراه کند که طی آن کاربران می‌توانند مرورگر پیش‌فرض خود را به اپلیکیشن‌هایی نظیر جیمیل و موارد مشابه تغییر دهند و از آن طریق لینک‌ها ارسال ایمیل را از طریق آن باز کنند.

آی او اس 14 احتمالاً در سپتامبر 2020 به‌صورت عمومی آماده عرضه به بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420