لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای از آی او اس 14 به هوم پاد میاید

اسپاتیفای از آی او اس 14 به هوم پاد میاید

 شرکت اپل تصمیم دارد تا از زمان توسعه و عرضه آی او اس 14 به بعد امکان استفاده از سرویس اسپاتیفای را به کاربران هوم پاد بدهد.

بر اساس گزارش اخیر مارک گورمن، خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل از سال 2020 میلادی و توسعه آی او اس 14 در تلاش است تا پشتیبانی از سرویس‌هایی نظیر پاندورا و اسپاتیفای را به هوم پاد اضافه کند. تا پیش از این، کاربران اسپیکرهای هوشمند هوم پاد فقط محدود به استفاده از سرویس استریم موسیقی اپل موزیک بودند و امکان پخش مستقیم محتوای صوتی از طریق سرویس‌های دیگر را با استفاده از سیری نداشتند.

البته کاربران می‌توانند با اتصال آیفون از طریق سرویس ایرپلی 2 به هوم پاد آهنگ‌های ارائه شده در اسپاتیفای را پخش کنند؛ اما امکان استفاده مستقیم آن را به دلیل سیاست‌های انحصاری شرکت اپل نداشتند. شرکت اپل قرار است در توسعه آی او اس 14 این روند انحصار طلبی را کاهش دهد و از آن طریق امکانات بهتری را برای استفاده از هوم پاد به کاربران ارائه دهد.

هوم پاد از همین حالا به خاطر محدودیت‌های کاربری خود توانای فروش قابل توجهی را در بازار جهانی نداشته است و به یکی از کم فروش ترین محصولات عرضه شده از حوزه اسپیکرهای هوشمند تبدیل شده است. با این حال اپل در تلاش است تا با حذف برخی از محدودیت‌ها تمایل کاربران برای خرید این محصولات را افزایش دهد.

هوم پاد در گزارش فروش سه ماهه گذشته در رتبه ششم اسپیکرهای هوشمند قرار گرفته است و همین مسئله نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران تمایلی برای خرید این محصول ندارند. اپل در تغییرات جدید خود قابلیت ویژه‌ای را به هوم پاد اضافه می‌کند تا از آن طریق کاربران را به خرید این محصول تشویق کند.

شرکت اپل در تلاش است تا باعرضه هوم پاد در بازار جهانی، علاوه بر ورود به عرصه فروش محصولات هوشمند سازی خانه، امکاناتی را برای استفاده هر چه بیشتر از دستیار هوشمند سیری برای کاربران ایجاد کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420