لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 13 اینچ 2020 از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند

مک بوک پرو 13 اینچ 2020 از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند

 گزارش‌های اخیر منتشر شده از طرف شرکت اپل حاکی از آن است که مک بوک پرو 13 اینچ 2020 قرار است از نسل دهم پردازنده‌های اینتل استفاده کند.

بر اساس این گزارش، شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک 13 اینچ 2020 که برخی از منابع از آن به عنوان مک بوک پرو 14 اینچ نیز یاد می‌کنند، قرار است همانند نسخه‌های 16 اینچی که در اکتبر سال 2019 میلادی آماده عرضه به بازار شده‌اند، با پردازنده‌های اینتل آماده عرضه شوند.

اکانت توییتری ROGAME به تازگی اطلاعاتی از یک مدل جدید مک بوک پرو 13 اینچ را منتشر کرده است که تائید کننده این مسئله است. این شایعه هیچ اشاره‌ای به بزرگ‌تر شدن یک اینچی مک بوک‌های 2020 ندارد و برعکس آن را تکذیب می‌کند. در این اطلاعات مشخص شده که مک بوک پرو 13 اینچ 2020 دارای پردازنده Core i7 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز بوده که می‌تواند تا فرکانس 4.1 با Turbo Boost نیز برسد.

این کامپیوتر قرار است با 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت SSD آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که اکانت توییتری ROGAME اطلاعات بیشتری از مدل‌های مختلف مک بوک 2020 آماده عرضه کرده است که نشان دهنده عرضه این محصول در کانفیگ های متفاوت است. بر این اساس اطلاعات نسخه Core i5 این محصول نیز منتشر شده است که احتمالاً با قیمت ارزان‌تر آماده عرضه به بازار خواهند شد.

با وجود این مسئله می‌توان گفت که شرکت اپل در تولید این محصول بازدهی را تا 20 درصد نسبت به نسخه‌های پیشین افزایش داده است. پردازنده‌های نسل دهم اینتل در کنار استفاده از سخت افزارهای بهینه‌تر باعث بهبود کارکرد این دستگاه‌هاشده است.

مک بوک 13 اینچ جدید احتمالاً در جریان کنفرانس مارس 2020 میلادی آماده معرفی و مدتی کوتاه پس از آن آماده فروش و عرضه به بازار می‌شود. این کامپیوتر در حقیقت نسخه کوچک‌تر شده مک بوک های 16 اینچ است که در اکتبر 2020 آماده معرفی و عرضه به بازار شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373