لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رویداد PAX East امسال به خاطر ویروس کرونا لغو شدند

رویداد PAX East امسال به خاطر ویروس کرونا لغو شدند

 شرکت Reed Exhibitions به عنوان برگزار کننده PAX اعلام کرده که امسال تمامی این رویدادها را در سال 2020 به خاطر ویروس کرونا لغو کرده است.

PAX یکی از رویدادهای مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی است و به همین خاطر از جایگاه حساسی برخوردار است. این رویداد هر ساله در آمریکا، استرالیا و دیگر نقاط جهان برگزار می‌شود و حالا مشخص شده است که امسال قرار است تمامی آن‌ها به دلیل ویروس کرونا لغو شود.

علاوه بر این، شرکت سونی نیز به عنوان یکی از اسپانسرهای همیشگی این رویداد، اعلام کرده که امسال از برگزاری این رویداد پشتیبانی نمی‌کند و امسال به‌طور کامل این رویداد لغو خواهند شد. گفتنی است که ابتدا تصمیم داشت تا رویدادهای شرقی PAX را لغو کند با این حال این شرکت به این تصمیم رسید که دلیل سفر بسیاری از افراد از کشورهای مختلف در این رویداد، تمامی آن‌ها را به‌طور کامل لغو کند.

باوجود این مسئله شرکت Reed Exhibitions اعلام کرده که رویداد شرقی PAX 2020 زمانی برگزار خواهد شد که تمامی خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا برطرف شوند و در صورت ادامه داشتن این موضوع تا پایان سال 2020، این رویداد امسال برگزار نمی‌شود.

گفتنی است که این اولین باری نیست که یکی از رویدادهای مهم به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو می‌شوند. تا پیش از این، تصمیم بر این شده که رویداد اورواچ به خاطر شیوع ویروس کرونا از چین به کره انتقال پیدا کند و امسال استثنا در شهر سئول برگزار شود. در عین حال مقامات شهر بارسلونا اعلام کرده‌اند که کنفرانس جهانی موبایل امسال به دلیل شیوع این ویروس به‌طور کامل لغو شده است تا از مسافرت افراد مختلف از سراسر جهان به این منطقه جلوگیری شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420