لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 13.4 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

دومین بتای آی او اس 13.4 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند آماده سازی و عرضه دومین نسخه آی او اس 13.4 و آیپد او اس 13.4 را آغاز کرده است و توسعه دهندگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

این نسخه تنها دو هفته پس از عرضه اولین بتای آی او اس 13.4 آماده عرضه شده است و حالا قرار است با تغییرات ویژه خود مورد بررسی توسط توسعه دهندگان قرار داده شود. توسعه دهندگانی که از طریق کارت‌های اعتباری و بانکی بین‌المللی حساب اختصاصی شرکت اپل را برای اپل آیدی خود خریداری کرده باشند؛ از همین حالا می‌توانند به این نسخه به همراه کیت اختصاصی توسعه دهندگان آن دسترسی داشته باشند.

آی او اس 13.4 در نسخه دوم بتای خود تغییرات زیادی نسبت به بتای قبلی نکرده است و فعلاً محدود به رفع باگ‌های جزئی بوده است. اپل در توسعه این نسخه، امکاناتی نظیر آیکون‌های ویژه در بخش مدیریت ایمیل‌ها را در کنار میموجی های جدید شخصی سازی شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر این، پشتیبانی اپلیکیشن شازم برای تشخیص موسیقی‌ها از طریق سیری و موارد دیگر نیز بهینه سازی شده است تا از آن طریق کاربران بتوانند سریع‌تر از گذشته امکان دسترسی به اطلاعات موسیقی‌های مختلف را داشته باشند. سیری می‌تواند از طریق سیستم هوشمند جدید خود می‌تواند با دریافت هر نوع اطلاعاتی از موسیقی، تمامی اطلاعات آن را شناسایی کند.

گفتنی است که این نسخه احتمالاً پس از برگزاری کنفرانس بهاری شرکت اپل که احتمالاً در 31 مارس 2020 برگزار می‌شود، آماده عرضه به‌تمامی کاربران خواهد شد. بر این اساس تاریخ عرضه نهایی این نسخه جدید از سیستم عامل دستگاه‌های هوشمند و همراه شرکت اپل به آوریل 2020 میلادی موکول خواهد شد و پس از آن تمامی کاربران دستگاه‌های پشتیبانی شده می‌توانند آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420