لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیویی از ظاهر و طراحی آیفون 9 منتشر شد

ویدیویی از ظاهر و طراحی آیفون 9 منتشر شد

تنها چند روز به زمان معرفی و عرضه آیفون 9 یا همان iPhone SE 2 باقی مانده و حالا تصویری از این تلفن هوشمند فاش شده است. فایل ویدیویی منتشر شده نشانگر ظاهر و طراحی آیفون 9 است که با برخی شایعاتی که تا پیش از این منتشر شده بود سازگار نیست.

این ویدیو در شبکه اجتماعی TikTok منتشر شده است و نشان دهنده یک نسخه جدید از آیفون با رنگ نیلی یا سبز است. این تلفن هوشمند دارای گوشه‌های تخت و شبیه به آیفون 5 اس و مدل‌های قبل‌تر از آن است. با این حال به غیر از گوشه‌ها، باقی موارد اعمال شده در طراحی این تلفن هوشمند شبیه به آیفون 8 و مدل‌های مشابه آن است.

آیفون 9 در قسمت جلویی خود دارای پنل مشکی رنگ است و در پنل پشتی خود از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌کند. این ویدیو در گوشه‌های خود شباهتی به طراحی که شرکت اپل از آیفون 4 تا 5 اس استفاده کرد داشته و به همین خاطر صحت بسیاری از شایعات را به چالش کشیده است.

هنوز صحت این تصویر منتشر شده به طور کامل تائید نشده است، با این حال بسیاری از شایعات پیشین بر این ادعا بودند که شرکت اپل از سال 2020 میلادی تصمیم به استفاده از طراحی تخت در لبه‌های برخی از مدل‌های آیفون دارد که حالا این شرکت اقدام به اجرایی کردن این طراحی کرده است.

آیفون 9 یا همان iPhone SE 2 اولین تلفن هوشمند معرفی شده توسط شرکت اپل در سال 2020 میلادی است و این شرکت تصمیم دارد تا در ادامه سال 4 مدل دیگر از تلفن‌های هوشمند خود را آماده عرضه کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، آیفون 9 قرار است با همان ظاهر آیفون 6 تا 8 آماده طراحی شود با این حال سخت افزار این محصول شباهت بسیار زیادی به آیفون 11 خواهد داشت. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420