لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از اپلیکیشن جیمیل به دستیار سیری اضافه شد

پشتیبانی از اپلیکیشن جیمیل به دستیار سیری اضافه شد

 شرکت گوگل به تازگی در توسعه و عرضه نسخه جدید اپلیکیشن جیمیل، اقدام به اضافه کردن قابلیت میانبرهای سیری به کاربران آیفون ها کرده است.

این نسخه که از همین حالا در اپ استور آماده دانلود و نصب شده است به کاربران آیفون ها و آیپدها این امکان را میدهد که به صورت مستقیم و با دستورهای صوتی و ابزارهای میانبر در نظر گرفته شده در آی او اس 13 اقدام به دسترسی به موارد ویزه در اکانت گوگل خود کنند.

پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری و میانبرهای آن به طور کامل از قابلیت نصب چند اکانت جیمیل در سیری پشتیبانی میکند و نوتیفیکیشن ها را به کاربران نشان میدهد.

کاربران میتوانند با گفتن دستورهایی نظیر Hey Siri, send an email از طریق جیمیل پیام های مختلفی را به افراد ذخیره شده در لیست مخاطبین خود اضافه کنند. این قابلیت به کاربران این امکان را یمدهد تا به صورت سریع تر اکانت های جیمیل خود را مدیریت کنند و از آن طریق شخصی سازی های ویژه ای را برای مدیریت هر چه بیشتر جیمیل به سیری اضافه کنند.

سیری از این پس میتواند به طور کامل اپلیکیشن جیمیل را کنترل کند و از طریق دستورهای صوتی امکانات ویژه ای را به کاربران حساب کاربری گوگل ارائه دهد.

برای نصب آپدیت جدید جیمیل کاربران نیازی به اعمال نغییرات ویژه در روند کارکرد آیفون و آیپد ندارند و کافی است با مراجعه به اپ استور قرار داده شده در دستگاه های خود، اقدام به دانلود و نصب جدید ترین آپدیت عرضه شده از اپلیکیشن جیمیل کنند.

جیمیل اپلیکیشن اختصاصی شرکت گوگل برای مدیریت حساب های ایمیل است که از طریق آن بسیاری از کاربران به حساب گوگل و پست الکترونیکی خود دسترسی پیدا میکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420