لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 6.1.3 برای رفع باگ اعلان ضربان قلب منتشر شد

واچ او اس 6.1.3 برای رفع باگ اعلان ضربان قلب منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش آپدیت جدید واچ او اس 6.1.3 را برای رفع یکی از باگ‌های کاربردی منتشر کرده است. این باگ باعث می‌شود تا مشکل اعلان ضربان قلب که به‌اشتباه به کاربران نشان داده می‌شد برطرف شود.

این نسخه جدید سه هفته پس از عرضه واچ او اس 6.1.2 آماده عرضه‌شده است که شامل یک به روز رسانی ویژه و خاص است. در این به روز رسانی اعلان‌هایی که به صورت اشتباه برای افزایش ضربان قلب نشان داده می‌شدند برطرف شده‌اند.

برای دانلود و نصب این نسخه جدید از سیستم عامل واچ او اس 6.1.3 کاربران می‌توانند به بخش General > Software Update در آیفون خود مراجعه کنند و پس از آن اقدام دریافت این به روز رسانی برای ساعت هوشمند خود کنند.

گفتنی است که لازمه نصب این به روز رسانی داشتن حداقل 50 درصد شارژ در باتری اپل واچ است و در غیر این صورت اپل واچ به صورت خودکار از نصب این به روز رسانی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این به کاربران توصیه می‌شود تا در زمان نصب این به روز رسانی باتری ساعت خود را تا 100 درصد شارژ کنند تا مشکلات ناشی از خاموش شدن ناگهانی پس از انجام آپدیت‌ها برای آن‌ها اتفاق نیافتد.

شرکت اپل در این به روز رسانی برخی از باگ‌های دیگر که جزئی‌تر بوده‌اند را نیز برطرف کرده است. بر این اساس نصب این به روز رسانی‌ها باعث می‌شود تا کارکرد ساعت‌های هوشمند اپل واچ بهتر شود.

هشدار مهم: کاربرانی که از آیفون 6، 6 پلاس و 5 اس برای اتصال به اپل واچ خود استفاده می‌کنند یا در آینده قصد استفاده از این گوشی‌ها را در کنار اپل واچ خود دارند به هیچ وجه نباید نسخه واچ او اس 6 به بعد را روی ساعت نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373