لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار اپل به سرمایه گذاران: سهام اپل به دلیل کرونا ویروس کاهش میابد

هشدار اپل به سرمایه گذاران: سهام اپل به دلیل کرونا ویروس کاهش میابد

 شرکت اپل به تازگی به سرمایه گذاران خود در مورد درآمد سه ماهه اول 2020 هشدار داده است. سهام اپل به دلیل کرونا ویروس کاهش یافته است.

اپل باید در ماه مارس و آوریل گزارش جدید مالی خود را به سرمایه گذاران ارائه دهد؛ با این حال این شرکت در روز 17 فرویه اعلام کرده که درآمد این شرکت در بازه زمانی یاد شده به دلیل مشکلات ایجاد شده به خاطر کرونا ویروس کاهش خواهد داشت.

اپل به طور مستقیم به تامین آیفون در بازار سراسر جهان اشاره کرده است و اعلام کرده که به خاطر تعطیلی های اجباری کارخانه های چینی، با کاهش عرضه این محصول در بازار جهانی مواجه شده و نتوانسته پاسخگوی تقاضای بازار در این بازه زمانی باشد. این شرکت تاکیید کرده که بسیاری از شرکت های تولید کننده قطعات آیفون ها هنوز در حالت تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و این مسئله روی فروش آیفون ها تاثیر منفی گذاشته است.

اپل همچنین گفته که در حال ردیابی شرایط حال حاضر است و از آن طریق در تلاش است تا اطلاعات بیشتری را ماه آوریل در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

از طرف دیگر مدیران اپل اعلام کرده اند که تعطیلی اجباری اپل استورها در چین ضربه بزرگی به این شرکت زده است. چین یکی از بازارهای بزرگ برای محصولات شرکت اپل به حساب میاید و تعطیلی بیش از 40 اپل استور در سراسر این کشور باعث شده تا بسیاری از کاربران امکان خرید محصولات مورد نظر خود را نداشته باشند و این مسئله به طور مشخص باعث کاهش قابل توجه فروش و درآمد این شرکت شده است.

گفتنی است که کرونا ویروس صرفا شرکت اپل را تحت تاثیر قرار نداده است و بسیاری از شرکت های فعال در حوزه فناوری که به نوعی با شرکت های چینی همکاری دارند، با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده اند. روز گذشته مشخص شد که فروش لپ تاپ از هر برندی به خاطر این ویروس 36 درصد کاهش داشته است. از طرف دیگر کنفرانس جهانی موبایل 2020 که شرکت اپل در آن شرکت نمیکند نیز به خاطر این بیماری لغو شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420