لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار به کاربران: آپدیت اپلیکیشن رمز پویا یا تغییر در رمز گوشی ممکن است دردسرساز شود

هشدار به کاربران: آپدیت اپلیکیشن رمز پویا یا تغییر در رمز گوشی ممکن است دردسرساز شود

 گزارش‌های اخیر ارسالی از کاربران حاکی از آن است که آپدیت کردن اپلیکیشن رمز پویای برخی از بانک‌ها باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران می‌شود.

استفاده از رمز پویا به صورت تدریجی از دی ماه سال 1398 آغاز شد و رفته رفته به تمامی بانک‌ها و حساب‌ها گسترش یافت و حالا به یکی از موارد اجباری برای خریدهای اینترنتی تبدیل شده است.

پس از اجرایی شدن طرح استفاده از رمز پویا هر یک از بانک‌های فعال در کشور، روشی خاص را برای ارائه خدمات رمز پویا به کاربران ارائه داده‌اند که با یک دیگر متفاوت هستند. بعضی از بانک‌ها از اپلیکیشن ارائه دهنده رمز پویا استفاده می‌کنند و برخی دیگر از بانک‌ها با استفاده از ابزارهای دیگر برای ارائه این خدمات استفاده می‌کنند.

در این میان، برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که آپدیت کردن اپلیکیشن ارائه دهنده رمز پویا در برخی از بانک‌ها باعث مشکل می‌شود. کاربران برای فعال سازی اپلیکیشن ارائه دهنده رمز پویا نیاز به خدمات حضوری در بانک یا از طریق دستگاه‌های عابر بانک یک بار شعبات این بانک‌ها را دارند و ایجاد مشکل و غیرفعال شدن اپلیکیشن‌ها از طریق آپدیت‌ها باعث می‌شود تا کاربران برای دسترسی دوباره به خدمات غیرحضوری خود، نیاز به مراجعه به شعبه بانک یا دستگاه‌های عابر پیدا خواهند کرد.

بر این اساس، به کاربران توصیه می‌شود تا حتی‌الامکان اپلیکیشن‌های خود را تا زمان امکان دسترسی حضوری به شعبات بانک فعال نکنند. گفتنی است که این مسئله باعث می‌شود تا کاربران در برخی از شرایط خاص نظیر ساعاتی که بانک‌ها به صورت حضوری امکان ارائه خدمات را ندارند، نتوانند پرداخت‌های غیرحضوری خود را از طریق درگاه‌های اینترنتی انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420