لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو لایت احتمالاً در ماه مارس آماده عرضه به بازار نمی‌شود

ایرپاد پرو لایت احتمالاً در ماه مارس آماده عرضه به بازار نمی‌شود

 شایعات هفته گذشته اخیر از وجود محصولی به نام ایرپاد پرو لایت دادند که در کدهای آی او اس 13.4 بتا دیده شده بود. اما حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً موفق به عرضه این محصول در ماه مارس نشود.

خبرگزاری دیجی تایمز در گزارش جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم داشت تا در مارس 2020 میلادی در کنار آیفون 9 از ایرپاد پرو لایت نیز به‌عنوان نسخه ارزان قیمت هندزفری های حرفه‌ای خود رونمایی کند. اما حالا مشخص شده است که این شرکت به دلیل تعطیلی‌های اخیر در کشور چین امکان تولید انبوه این محصول را در بازه زمانی یاد شده و عرضه آن در بازه زمانی مشخص را ندارد.

با این حال شرکت اپل هنوز به دنبال تولید انبوه ایرپاد پرو لایت است و آن را تا پیش از پایان یافتن نیمه اول سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار می‌کند. دیجی تایمز در این گزارش اعلام کرده که روند تولید ایرپاد پرو لایت در سه ماهه اول سال 2020 به‌طور کامل متوقف شده است و شرکت اپل نتوانسته به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

بر این اساس شرکت اپل عرضه این محصول را به سه ماهه بعدی، یعنی بازه ماه می تا ژوئن سال 2020 موکول می‌کند. با این حال پیش بینی‌ها خبر از معرفی این محصول در جریان کنفرانس فروردین 1399 اپل می‌دهند. اپل احتمالاً بدون توجه به اتفاقات رخ داده در چین این محصول را در فروردین معرفی می‌کند و پس از آن اقدام به تولید انبوه آن در سه ماهه بعدی خواهد کرد.

گفتنی است که شرکت اپل تصمیم دارد تا با تولید ایرپاد پرو لایت و محصولات دیگر ارزان قیمت، سهم خود را در میان بازار دستگاه‌های میان رده افزایش دهد تا از آن طریق به فروش بیشتری دست پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420