لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کرونا ویروس باعث کاهش 36 درصدی فروش لپ تاپ در سراسر جهان شده است

کرونا ویروس باعث کاهش 36 درصدی فروش لپ تاپ در سراسر جهان شده است

 کرونا ویروس در حال گسترش در سراسر جهان است و حالا مشخص شده که تعطیلی‌های اجباری به خاطر این ویروس باعث کاهش 36 درصدی فروش لپ تاپ در سراسر جهان شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری دیجی تایمز، بسیاری از شرکت‌های فروشنده کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند و امکان کمتری برای فروش محصولات در سراسر جهانی داشته‌اند. این مسئله روی تولید لپ تاپ‌ها تأثیر گذاشته است و شرکت‌های سازنده نزدیک به 36 درصد کاهش فروش را در سه ماهه اول سال 2020 میلادی تجربه خواهند کرد.

بسیاری از شرکت‌های تأمین کننده نظیر کوانتاکامپیوتر که تأمین کننده اپل برای مک بوک ها به حساب میایند به دلیل شیوع کرونا ویروس با تعطیلی‌های اجباری مواجه شده‌اند که این مسئله در نهایت باعث شده تا این شرکت حجم تولید محصولات خود را به تایوان انتقال دهد.

کاهش و کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید انبوه لپ تاپ‌ها باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها نتوانند به حد نصاب در نظر گرفته شده برای فروش خود در بازه زمانی سه ماهه سوم 2020 برسند. با وجود این مسئله، کوانتا کامپیوتر حجم تولید قطعات خود را افزایش داده است تا از آن طریق بتواند به ضرب العجل های تعیین شده توسط شرکت اپل برسد. گفتنی است که این مسئله نه تنها روی محصولات شرکت اپل بلکه بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی نرم افزاری و سخت افزاری تأثیر گذاشته است.

بسیاری از استودیوهای بازی عرضه محصولات خود را به تعویق انداخته‌اند و کنفرانس جهانی موبایل نیز به دلیل شرایط خاص و تشخیص مقامات شهر بارسلونا لغو شده است.

گفتنی است که این مسئله ممکن است روی سهام شرکت‌های بزرگ تولید کننده محصولات الکترونیکی تأثیر قابل توجهی بگذارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420