لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیپد پرو نسل 4 در مارس و با تیراژ کم آغاز می‌شود

فروش آیپد پرو نسل 4 در مارس و با تیراژ کم آغاز می‌شود

 شرکت اپل احتمالاً در ماه مارس 2020 میلادی از آیپد پرو نسل 4 در کنار آیفون 9 نیز رونمایی می‌کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل تصمیم دارد تا طبق جدول زمان بندی خود آیپد پرو نسل 4 را در ماه مارس 2020 آماده رونمایی و عرضه به بازار جهانی کند. با این حال این آیپد جدید به دلیل مشکلات و چالش‌های ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا ممکن است با محدودیت آماده عرضه به بازار شود.

دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل در اواسط ماه مارس این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند، با این حال عرضه عمده آن در بازار جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت. با این حال فرایند تولید انبوه این محصول بسیار کند است و به همین دلیل شرکت اپل تحت تأثیر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌های چین، مجبور به عرضه محدود آن در بازار خواهد بود.

اپل طبق زمان بندی خود از سری جدید آیپد پرو 4 رونمایی می‌کند و از همین حالا ضرب العجل های لازم را برای تأمین کننده‌ها و شرکت‌های عضو زنجیره تأمین خود مشخص کرده است، با این حال تعطیلی‌های ایجاد شده در چین باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران شده است.

در کنار تعطیلی‌های اجباری ناشی از ویروس کرونا، چین به خاطر سال قمری جدید نیز با تعطیلی مواجه شده است که همین مسئله باعث می‌شود تا شرکت اپل نتواند در زمان معرفی اولیه محصولات جدید خود، آن‌ها را با تیراژ بالا آماده عرضه به بازار کند.

محصولات جدید شرکت اپل در ماه مارس شامل آیفون 9، آیپد پرو 4 و مک بوک پرو 14 اینچ می‌شوند که قرار است همگی در ماه مارس آماده رونمایی و عرضه به بازار جهانی شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420