لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 9 احتمالاً روز 14 فروردین 1399 آغاز می‌شود

فروش آیفون 9 احتمالاً روز 14 فروردین 1399 آغاز می‌شود

شایعات منتشر شده از فعالیت شرکت اپل در سال 2020 میلادی حاکی از آن است که این کمپانی در تلاش برای برگزاری یک رویداد در روز پایانی ماه مارس است و حالا پیش بینی‌ها اعلام کرده‌اند که در جریان این رویداد آیفون 9 رونمایی شده و سه روز بعدی یعنی در 14 فروردین آماده فروش و عرضه می‌شود.

وب سایت آلمانی iPhone-ticker.de در کنار پیش بینی برگزاری کنفرانس اپل در روز 31 مارس، اعلام کرده که شرکت اپل فروش آیفون 9 را سه روز پس از آن یعنی در روز سوم آوریل آغاز می‌کند.

علاوه بر پیش بینی این وب سایت آلمانی، مینگ چی کو نیز در گزارشی جداگانه این مسئله را تائید کرده است. مینگ چی کو اعلام کرده که آیفون 9 یا همان iPhone SE 2 بدون در نظر گرفتن تعطیلی‌های ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا در چین در زمان تعیین شده آماده عرضه به بازار می‌شود و شرکت اپل در آوریل 2020 میلادی این محصول را در اپل استورهای رسمی جهان به فروش خواهد رساند.

مینگ چی کو همچنین در گزارش اخیر خود که به وب سایت macrumors ارائه داده اطلاعات بیشتری از فروش آیفون 9 و مشخصات فنی آن ارائه داده است. بر اساس این گزارش شرکت اپل تصمیم دارد تا مجهز به دوربین با لنز جدید و قدرتمندتری شود. لنز دوربین آیفون 9 مجهز به پلاستیک «7 عنصر» 7-element plastic (7P) lensخواهد شد.

مینگ چی کو اعلام کرده که این لنز مهم‌ترین قطعه به کار رفته در آیفون 9 است که شرکت اپل و تأمین کنندگان آن را با چالش‌های زیادی مواجه کرده که پیش از شیوع ویروس کرونا آماده تحویل به کارخانه‌های اسمبل کننده این محصول شده بودند.

آیفون 9 قرار است با ظاهر آیفون 8 اما با مشخصات سخت افزاری آیفون 11 آماده عرضه به بازار شود و این لنز جدید تنها قطعه جدیدی است که شرکت اپل تولید آن را تا پیش از این به شرکت‌های تامی ین کننده نداشته بود. با این حال شرکت اپل درزمینهٔ تأمین این قطعه با چالش زیادی مواجه نبوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420