لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رویداد اپل احتمالاً در روزهای پایانی مارس برگزار می‌شود

رویداد اپل احتمالاً در روزهای پایانی مارس برگزار می‌شود

 اپل طبق رسم هر ساله تصمیم دارد تا در ماه مارس 2020 میلادی اولین کنفرانس خود را در این سال آماده برگزاری کند و حالا شایعات جدید حاکی از آن است که این رویداد در روزهای پایانی مارس برگزار می‌شود.

بر اساس گزارشی که در یک وب سایت آلمانی به نام iPhone-ticker.de منتشر شده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز پایانی مارس 2020، یعنی روز سی و یکم این ماه که معادل روز 12 فروردین 1399 است اولین رویداد خود را برگزار کند. اولین کنفرانس شرکت اپل در سال میلادی جدید معمولاً به محصولات رسانه‌ای و دیجیتالی این شرکت مربوط می‌شود با این حال شرکت اپل ممکن است در جریان این رویداد محصولات سخت افزاری جدیدی را نیز آماده عرضه کند.

بر این اساس پیش بینی می‌شود که شرکت اپل در جریان این رویداد از آیفون 9 یا همان آیفون SE 2 نیز رونمایی کند. شایعات منتشر شده در طول چند ماه گذشته حاکی از آن است که شرکت اپل در سه ماهه ابتدایی سال 2020 میلادی از یک تلفن هوشمند میان رده رونمایی می‌کند و آن را در همان بازه آماده عرضه به بازار کند.

علاوه بر این شایعاتی مبنی بر تلاش اپل برای آماده سازی و معرفی برخی از محصولات سخت افزاری دیگر نظیر مک بوک پرو 14 اینچ، آیپد نسل 4 و ایرپاد پرو لایت نیز منتشر شده است. برخی از شایعات بر این ادعا هستند که شرکت اپل در این رویداد از محصولات جدیدی به نام ایرتگ نیز رونمایی خواهد کرد. ایرتگ، مجموعه‌ای از ردیاب‌های دیجیتالی هستند که از طریق آن کاربران می‌توانند مکان ابزارهای خود را شناسایی کنند و از گم شدن آن‌ها جلوگیری کنند.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، شرکت اپل در روز 12 فروردین کنفرانس جدید خود را برگزار خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373