لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نقشه Dust 2 به فورتنایت اضافه شد

نقشه Dust 2 به فورتنایت اضافه شد

 فورتنایت در حال گسترش هر چه بیشتر در میان کاربران و طرفداران بازی‌های ویدیویی آنلاین است حالا این بازی به تازگی یکی از نقشه‌های معروف بازی کانتر استرایک را به کاربران خود ارائه کرده است.

نقشه Dust 2 در بخش Search and destroy بازی فورتنایت به صورت همومی آماده عرضه شده است با این حال تغییراتی ویژه در آن اعمال شده که باعث بهبود روند اجرای بازی در فورتنایت می‌شود. این نقشه را کاربران می‌توانند با جست و جوی عبارت Dust 2 در نقشه‌ها پیدا کنند و آن را برای اجرای بازی به صورت آنلاین انتخاب کنند.

گفتنی است که این نقشه باعث می‌شود تا طرفداران بازی کانتر استرایک که توسط شرکت Valve توسعه داده شده است، تمایل بیشتری برای اجرای فورتنایت پیدا کنند.

گفتنی است که این نقشه ممکن است در آینده نزدیک از لیست نقشه‌های ارائه شده برای بازی فورتنایت حذف شود و شرکت Vavle از نظر قانونی عرضه آن را در بازی فورتنایت پیگیری کند. با این حال اکانت Team Evolve در توییتر در حال حاضر تصاویری از این نقشه را در فورتنایت منتشر کرده است.

این تصاویر به صورت عمومی منتشر شده‌اند اما کاربران ممکن است در بازی فورتنایت برای دسترسی به آن با محدودیت‌های ویژه‌ای مواجه باشند و نتوانند به‌طور کامل به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که لینک مربوط به این بازی در بسیاری از سرویس‌های مربوط به استریم آنلاین بازی‌ها نیز قرار گرفته و برخی از استریمرها تصاویری از اجرای فورتنایت در محیط این نقشه را به اشتراک گذاشته‌اند.

لازم به ذکر است که دسترسی به این بازی در فورتنایت به صورت عمومی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست که تمامی کاربران در سراسر جهان امکان دسترسی به آن را دارند یا این نقشه به صورت محدود آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420