لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً بیش از 100 میلیون ایرپاد در سال 2020 می‌فروشد

اپل احتمالاً بیش از 100 میلیون ایرپاد در سال 2020 می‌فروشد

 شرکت اپل احتمالاً تا پایان سال 2020 می‌تواند بیش از 100 میلیون ایرپاد از تمامی نسخه‌ها را در بازار جهانی خواهد فروخت.

بر اساس گزارش جدید موسسه کانترپوینت شرکت اپل پتانسیل‌های لازم برای فروش بیش از 100 میلیون از هندزفری های کاملاً بی‌سیم را خواهد داشت. این موسسه اعلام کرده که فروش ایرپادها در فصل چهارم مالی 2019 نزدیک به 50 درصد رشد را تجربه کرده است و از مرز 50 میلیون واحد در طول سه ماه گذشته است.

این مسئله می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از افزایش تمایل کاربران برای خرید ایرپادهای بی‌سیم در نظر گرفته شود و به همین دلیل شرکت اپل در آینده نزدیک بیش از 100 میلیون ایرپاد را به فروش می‌رساند. کانترپوینت اعلام کرده که اپل می‌تواند میزان فروش ایرپادها را در بازار آمریکا تا 75 درصد و در بازار جهانی تا 30 درصد افزایش دهد و از آن طریق درآمد قابل توجهی از طریق فروش هندزفری های تماماً بی‌سیم در بازار جهانی داشته باشد.

اپل در بازه سه ماهه پایانی 2019 نزدیک به 41 درصد از سهم بازار جهانی هندزفری های تمام بی‌سیم را در اختیار خود داشت. فروش کل هندزفری های بی‌سیم در بازه زمانی یادشده برابر با 6.6 میلیارد دلار بوده است که 62 درصد از آن مربوط به ایرپادهای شرکت اپل بوده است.

اپل احتمالاً در سال 2020 میلادی با معرفی نسخه‌های جدید از هندزفری های تمام بلوتوث خود نظیر ایرپاد پرو لایت می‌تواند توجه بیشتری از افراد را در بازار جهانی جلب کند و از آن طریق کاربران بیشتری را به خرید این محصولات جلب کند. شرکت اپل مهم‌ترین فروشنده هندزفری های تمام بی‌سیم است که در سال 2017 اولین نسخه آن آماده عرضه به بازار شد و پس‌ازآن شرکت‌هایی نظیر هواوی، سامسونگ، سونی و جی بی ال نیز وارد بازار تولید این محصولات به صورت جدی‌تر شدند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420