لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس سریع‌تر از ویندوز بدافزارها را تشخیص می‌دهد

مک او اس سریع‌تر از ویندوز بدافزارها را تشخیص می‌دهد

 بررسی‌های امنیتی حاکی از آن است که مک او اس برای اولین بار توانسته سریع‌تر از سیستم عامل ویندوز بدافزارهای موجود را تشخیص دهد و از کامپیوترها در برابر حفره‌های امنیتی و فعالیت هکرها جلوگیری کند.

بر اساس گزارش موسسه Malwarebytes سیستم عامل مک او اس در سال 2020 توانایی بهتری نسبت به ویندوز در تشخیص بدافزارها دارد.در این گزارش آمده است که قدرت تشخیص بدافزارها در مک دو برابر سال گذشته شده است.

قدرت تشخیص بدافزارها در مک او اس طی تست‌های انجام‌شده در سال 2018 برابر با 4.8 بود که در سال 2019 به 11 رسیده است. بر این اساس مک او اس ایمن‌ترین سیستم عامل توسعه داده‌شده برای دستگاه‌های دسکتاپ است.

سیستم عامل مک او اس می‌تواند بدافزارها، باج افزارها و نرم‌افزارهای تبلیغاتی را با دقت بسیار زیاد تشخیص دهد و از آن طریق امکانات بهتری را برای کار با سیستم عامل در اختیار داشته باشند. موسسه Malwarebytes اعلام کرده که متوسط تهدیدهای در سایبری ایجاد شده برای مک او اس در سال 2019 افزایش قابل توجه داشته و از این فاکتور در سیستم عامل ویندوز نیز فراتر رفته است.

در حقیقت مک او اس در حال حاضر ایمن‌ترین سیستم عامل ارائه شده برای دستگاه‌های دسکتاپ است؛ در عین حال به خاطر همین مسئله این سیستم عامل در سال 2019 به هدف بزرگ‌تری برای هکرها تبدیل‌شده است تا از طریق ابزارهای مختلف به آن نفوذ کنند.

سیستم امنیتی مک البته در تشخیص برخی از نرم‌افزارهای تبلیغاتی موفق نبوده است و راه را برای توسعه دهندگانی که از طریق نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌ها درآمدزایی می‌کنند باز گذاشته است. در این میان، دو تهدید مهم این سیستم عامل در سال 2019 شامل بدافزارهای مربوط به NewTab و PCVARK بوده است. به طور کل مک او اس عملکرد بسیار قوی‌تری در حفظ امنیت کاربران در سال 2019 داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373