لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون‌ها تا پایان فوریه هم به حالت عادی برنمی‌گردد

تولید آیفون‌ها تا پایان فوریه هم به حالت عادی برنمی‌گردد

 گزارش‌های منتشرشده از کارخانه فاکس کان حاکی از آن است که فرایند تولید انبوه آیفون‌ها تا پایان ماه فوریه 2020 نیز به حالت عادی بازنمی‌گردد

فاکس کان به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین فعالیت خود در زمینه تولید آیفون را معلق کرده است و از کارکنان روزمزد خود درخواست کرده تا فعلاً به سرکار بازنگردند. در این میان خبرگزاری رویترز اعلام کرده که تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی، یعنی دو هفته دیگر 50 درصد از خط تولید آیفون‌ها را راه‌اندازی می‌کند.

در حقیقت این کارخانه تا دو هفته آینده نیز نمی‌تواند به طور 100 درصد فعالیت خود در زمینه فروش تلفن‌های هوشمند آیفون را ادامه دهد.

خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از سخنگویان فاکس کان به نام Liu hopes اعلام کرده که تا پایان فوریه این کارخانه به 50 درصد از حجم تولید خود خواهد رسید و برای بار دیگر تولید انبوه آیفون‌ها را آغاز می‌کند. این سخنگوی فاکس کان همچنین تائید کرده که عرضه آیفون‌ها بدون هیچ شکی با تأخیر مواجه خواهد شد و در آینده نزدیک این شرکت میزان آیفون‌هایی که با تأخیر در عرضه مواجه شده‌اند را به اپل اطلاع خواهد داد.

فاکس کان همچنین اعلام کرده که تا ماه مارس 2020 میزان تولید انبوه محصولات خود را تا 80 درصد افزایش خواهد داد و در آینده نزدیک پس‌ازآن تولید آیفون‌ها را به حالت عادی بازخواهد گرداند. فاکس کان در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیار زیادی در زمینه تولید انبوه محصولات مواجه شده است که باعث می‌شود تا برخی از محصولات شرکت اپل در بازار جهانی کم یاب شوند و حتی موجودی فروشگاه‌ها به اتمام برسند.

مدیران این کارخانه در تلاش هستند تا در آینده نزدیک فعالیت و تولید انبوه این محصولات را به حالت عادی بازگردانند؛ بااین‌حال تعطیلی‌های اجباری در هفته‌های اخیر در روند عرضه محصولات نهایی به شرکت اپل و مصرف کنندگان با مشکل مواجه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373