لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 13.3 مسدود شد

امکان داون گرید به آی او اس 13.3 مسدود شد

 شرکت اپل مدت کوتاهی پس از انتشار خبر امکان جیلبریک شدن آی او اس 13 تا 13.3 امکان داون گرید کردن به این نسخه را مسدود کرده است.

در تغییرات فریم ویری که شرکت اپل در آی او اس 13.3.1 اعمال کرده، کاربران دیگر نمی‌توانند به نسخه قبلی بازگردند و اقدام به دانلود و نصب این سیستم عامل کنند. این مسئله به طور مشخص به انتشار خبر جیلبریک شدن آی او اس 13.3 بازمی‌گردد و اپل پس از این رویداد امکان بازگشت به نسخه‌های قبل را مسدود کرده است.

بر این اساس، کاربران دستگاه‌های مبتنی بر نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس دیگر امکان دسترسی به نسخه‌های قابل جیلبریک را نخواهند داشت. شرکت اپل همچنین برای توسعه‌دهندگان دسترسی به نسخه‌های بتای آی او اس 13.3 را مسدود کرده است.

بر این اساس توسعه‌دهندگان تنها به آی او اس 13.4 بتا به عنوان نسخه‌های جدید در حال تست دسترسی دارند و شرکت اپل دیگر امکانی را برای دسترسی به این نسخه در اختیار کاربران قرار نداده است.

ابزارهای جیلبریک کننده آیفون‌ها که اخیراً از طرف هکرها توسعه داده‌شده‌اند از حفره‌های امنیتی موجود در سری جدید تراشه‌های A نظیر A11، A12 و A13 استفاده می‌کنند و از آن طریق امکان تغییرات خاص و منحصربه‌فرد را به سیستم عامل می‌دهند.

گفتنی است که جیلبریک کردن آی او اس باعث می‌شود تا کاربران امکان دریافت آپدیت‌های جدید را نداشته باشند و از طرف دیگر نتوانند به‌صورت مستقیم از خدمات شرکت اپل استفاده کنند. اپل محدودیت‌های خاصی را برای جیلبریک کردن دستگاه‌ها در نظر گرفته است و در صورت جیلبریک شدن دستگاه‌ها خدمات خاصی را به کاربران ارائه نمی‌دهد. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا از جیلبریک کردن دستگاه‌ها خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420