لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ انتشار بازی Half-Life: Alyx مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Half-Life: Alyx مشخص شد

 شرکت Valve نزدیک به چند ماه است که در حال توسعه و ساخت یک بازی جدید از مجموعه هاف لایف است که قرار است با فناوری واقعیت مجازی آماده توسعه و عرضه شود. Half-Life: Alyx قرار است در روز 23 مارس 2020 آماده انتشار شود.

شرکت Valve به عنوان صاحب امتیاز سری بازی های هاف لایف به تازگی طی یک توییت جدید از طریق حساب رسمی خود اعلام کرده که بازی یاد شده قرار است در روز بیست و سوم مارس آماده انتشار شود و کاربران میتوانند به این بازی از طریق سرویس استیم دسترسی داشته باشند.

Half-Life: Alyx قسمت جدید سری بازی های هاف لایف است که 13 سال پس از عرضه نسخه قبلی آماده انتشار میشود. این بازی از همین حالا تبدیل به یکی از پردرخواست ترین بازی های عرضه شده از مجموعه هاف لایف تبدیل شده است. این بازی احتمالا به صورت انحصاری در سرویس پخش بازی استیم آماده عرضه میشود و کاربران دستگاه ها و سرویس های دیگر امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

گفتنی است که این بازی قرار است با قابلیت واقعیت مجازی آماده عرضه شود و به همین دلیل کاربران به صورت مستقیم امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت. با این حال برخی از پیش بینی ها حاکی از آن است که شرکت Valve پس از مدتی مشخص این بازی را برای پلی استیشن 4 نیز آماده عرضه خواهد کرد.

هاف لایف دارای گیم پلی خاص و ویژه ای است با این حال گزارش ها حاکی از آن است که این بازی مدت زمان کمی دارد و داستان کوتاه آن ممکن است باعث دلسرد شدن بسیاری از کاربران از اجرای آن شود. با این حال شرکت Valve ممکن است از طریق دی ال سی ها امکانات بیشتری را به این بازی اضافه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420