لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید محصولات با استفاده از واقعیت افزوده در سافاری میسر شد

خرید محصولات با استفاده از واقعیت افزوده در سافاری میسر شد

 شرکت اپل در توسعه و عرضه نسخه‌های جدید مرورگر سافاری برای سیستم عامل آی او اس امکان دسترسی به واقعیت افزوده برای خریدهای اینترنتی را فراهم کرده است.

بر اساس گزارش‌های جداگانه‌ای که وب سایت CNET و Techcrunch منتشر کرده است، شرکت اپل قابلیت Quick Look preview را در این مرورگر اینترنتی به روز رسانی کرده است و از آن طریق به کاربران و فروشندگان محصولات مختلف قابلیت‌های بهینه‌تری را ارائه داده است.

این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که تا از طریق قابلیت واقعیت افزوده در زمان بررسی وب سایت‌های فروش آنلاین محصولات، بتوانند محصولات مختلف را به‌صورت واقعیت افزوده و با تصاویر ویژه مورد بررسی قرار دهند و از آن طریق تسلط بیشتری در انتخاب محصولات داشته باشند.

علاوه بر این فروشندگان محصولات مختلف می‌توانند از طریق این قابلیت ویژه و منحصر به فرد امکانات بهینه‌تری را برای نمایش محصولات خود به کاربران و مشتریان داشته باشند و بتوانند از این طریق راهنمایی‌های بهتری را به کاربران در زمینه خرید محصولات انجام دهند.

گفتنی است که این قابلیت در آی او اس 13 آماده عرضه شده بود که شرکت اپل آن را به‌صورت موقت برای کاربران غیرفعال کرده بود؛ اما حالا کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت‌های تعیین شده توسط فروشگاه‌های مختلف اقدام به بررسی محصولات به‌صورت دقیق‌تر کنند.

کاربرانی که از آیفون‌ها و آیپدهای مبتنی بر سیستم عامل آی او اس 13 و آیپد او اس 13 استفاده می‌کنند می‌توانند از این پس با اسکن کردن کدهای درج شده روی محصولات و همچنین باز کردن صفحه اختصاصی محصولات مورد نظر اقدام به بررسی و مشاهده ظاهر محصول یاد شده با استفاده از فناوری واقعیت افزوده کنند.

اپل از زمان توسعه آی او اس 11 در تلاش است تا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد و از آن طریق تلفن‌های هوشمند آیفون و آیپدها را با امکانات بهینه‌تری آماده عرضه به کاربران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373