لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد همچنان یکی از کم‌فروش‌ترین محصولات شرکت اپل است

هوم پاد همچنان یکی از کم‌فروش‌ترین محصولات شرکت اپل است

 گزارش‌های آماری منتشر شده حاکی از آن است که هوم پاد یکی از کم‌فروش ترین محصولات شرکت اپل از زمان معرفی و عرضه تاکنون بوده است.

بر اساس گزارش اخیر وب سایت Strategy Analytics اپل با فروش هوم پاد توانسته در جایگاه ششم فروشندگان اسپیکرهای هوشمند قرار گیرد. این مسئله به طور مشخص نشان از آن دارد که شرکت‌های آمازون، گوگل، بایدو، علی بابا و شیائومی در زمینه فروش اسپیکرهای هوشمند از شرکت اپل موفق‌تر بوده‌اند.

اپل در فصل چهارم مالی سال 2019 میلادی تنها 2.6 میلیون واحد از هوم پاد را به فروش رسانده است. این در حالی است که شرکت آمازون با فروش 15.8 میلیون واحد از سری محصولات اسپیکر اکو توانسته 28.3 درصد از سهم بازار جهانی از این دست محصولات را از آن خود کند.

از طرف دیگر شرکت گوگل با فروش 13.9 میلیون از اسپیکرهای سری هوم توانسته 24.9 درصد از سهم بازار این دست از محصولات را از آن خود کند. با این حال شرکت اپل شانس فروش بسیار کمتری در بازار اسپیکرهای هوشمند داشته است.

اپل با فروش2.6 میلیون واحد هوم پاد در سه ماهه پایانی سال 2019 میلادی تنها 4.7 درصد از سهم بازار فروش اسپیکرهای هوشمند را به خود اختصاص داده است.

هوم پاد یکی از پر دردسر ترین محصولات برای شرکت اپل بوده است که استقبال بسیار کمی از آن در بازار جهانی شده است. محدودیت‌های کاربری در کنار روند دشوار برای اتصال این دستگاه باعث شده تا شرکت اپل در نهایت به فروش این محصول اهمیت کمتری بدهد.

هوم پاد در سال 2017 معرفی شد و در اوایل 2018 میلادی آماده عرضه به بازار شد و از آن زمان تا کنون با مشکلات بسیار زیادی در زمینه عرضه و فروش این محصول شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420