لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهندس اپل به خاطر نقص ماشین هوشمند تسلا کشته شده بود

مهندس اپل به خاطر نقص ماشین هوشمند تسلا کشته شده بود

 یکی از مهندس‌های شرکت اپل در سال 2018 طی یک تصادف با ماشین هوشمند تسلا مدل X کشته شده بود و حالا مشخص شده که این سانحه به خاطر نقص فنی اتومبیل تسلا بوده است.

در تصادف دو سال گذشته، اتومبیل تسلا مدل ایکس یکی از مهندس‌های شرکت اپل در سیلیکون ولی به خاطر نقص فنی با بلوک سیمانی کنار آزاد راه برخورد می‌کند که منجر به کشته شدن او می‌شود. حال طبق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، مشخص شده است که او تا پیش از مرگش از سیستم هوشمند خودران توسعه داده شده در ماشین‌های تسلا ناراضی بوده است و او بارها اعلام کرده بود که این سیستم هوشمند برای استفاده به صورت عمومی مناسب نیست و کارکرد نامناسب آن ممکن است باعث تصادف‌های سنگین شود.

جزئیات جدید مربوط به این پرونده در روز سه شنبه هفته گذشته در هیئت ملی ایمنی حمل و نقل ایالات متحده منتشر شده است که نشان دهنده آن است که تصادف منجر به فوت مهندس شرکت اپل ناشی از نقص فنی سیستم‌های هوشمند تسلا بوده است.

در این اسناد، اعلام شده که اتومبیل تصادفی این سانحه که حامل «والتر هوانگ» و همسرش بوده تا پیش از این نیز به خاطر مشکلات نرم افزاری با بلوک‌های کنار جاده برخورد داشته بود. هوانگ پیش از سانحه منجر به فوتش به همسرش گفته بود که سیستم راننده خودکار اتومبیل در نزدیکی مانیتن ویوو با یک بلوک سیمانی برخورد داشته است. او در نهایت در جریان سانحه‌ای مشابه زخمی می‌شود و به خاطر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

آنچه به‌طور کامل در این سند مشخص شده است، تغییر مسیر ناگهانی اتومبیل تسلا در آزاد راه است که باعث می‌شود تا اتومبیل به‌طور کاملاً خطرناک به نزدیکی گارد ریل و بلوک‌های سیمانی نزدیک شود. هوانگ همچنین در مورد عدم کارکرد درست این سیستم هوشمند با بردارش هم صحبت کرده بود و او نیز درمورد این مسئله اطلاعات مربوطه را داشته است.

این مسئله باعث شده تا موج بزرگی از نارضایتی‌ها و عدم اعتماد به ماشین‌های هوشمند تسلا ایجاد شود و بسیاری از افراد این اتومبیل‌ها را قابل اعتماد در نظر نگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373