لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیگ اورواچ شرکت بلیزارد از چین به کره انتقال یافت

لیگ اورواچ شرکت بلیزارد از چین به کره انتقال یافت

 شرکت بلیزارد که به تازگی لیگ اورواچ خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا در چین کنسل کرده بود؛ اعلام کرده که برگزاری این لیگ به کشور کره انتقال پیدا کرده است و امسال قرار است این رویداد در سئول برگزار شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع رسمی بلیزارد، لیگ اورواچ قرار است امسال به جای برگزاری در شهرهای گوانژو و شانگهای در شهر سئول کره جنوبی برگزار شود.

بلیزارد اعلام کرده که سئول خانه جدید لیگ اورواچ است و به زودی این رویداد را در روز هفتم مارس 2020 برگزار کند. لیگ اورواچ قرار است همانند تمامی لیگ بازی‌های دیگر به‌صورت عادی و در شهر سئول برگزار شود و کاربران امسال باید برای شرکت در این رویداد به سئول بیایند.

لیگ اورواچ در روز هفتم مارس برگزار می‌شود. گفتنی است که فصل سوم این لیگ در روز هشتم فوریه 2020 در شهر نیویورک و دالاس برگزار شده بود و حالا قرار است در شرق آسیا نیز برگزار شود.

لیگ اورواچ یکی از رویدادهای مهم شرکت بلیزارد است که در شهرهای مختلف در کشورهای آمریکای شمالی و شرق آسیا برگزار می‌شود. کشورهای عضو این لیگ شامل آمریکا، چین، کانادا، کره جنوبی، انگلستان و فرانسه می‌شوند. این لیگ مهم‌ترین رویداد شرکت بلیزارد در صنعت بازی و سرگرمی است که برای این شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و طی برگزاری آن بسیاری از شرکت کنندگان جایزه‌های مهمی را دریافت می‌کنند.

این لیگ دارای قوانین ویژه‌ای است که در آن تیم‌های شش نفره در بازی‌های اول شخص تیر انداز با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در نهایت برنده بازی موفق به دریافت جایزه تعیین شده می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420