لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 9 بدون تأخیر عرضه می‌شود؛ اما آیفون 12 ممکن است با تأخیر مواجه باشد

آیفون 9 بدون تأخیر عرضه می‌شود؛ اما آیفون 12 ممکن است با تأخیر مواجه باشد

 گزارش‌های منتشر شده از وضعیت کارخانه‌ها و مراکز تجاری در کشور چین نشان از آن دارد که ویروس کرونا همچنان روی عرضه بسیاری از محصولات تأثیر گذاشته است. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از کارخانه فاکس کان، آیفون 9 احتمالاً با تأخیر آماده عرضه نمی‌شود؛ اما آیفون 12 ممکن است با چالش‌ها و مشکلات ویژه‌ای مواجه باشد.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز، کارخانه فاکس کان با آغاز دوباره فعالیت خود می‌تواند آیفون 9 را با تیراژ مورد درخواست شرکت اپل و در زمان تعیین شده آماده تحویل کند؛ با این حال این شرکت ممکن است برای عرضه آیفون 12 با مشکلات زیادی مواجه باشد.

دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا، ارسال برخی از مهندسین خود به فاکس کان و دیگر کارخانه‌های چینی را متوقف کرده است که این مسئله احتمالاً باعث ایجاد تأخیر در عرضه تلفن‌های هوشمند آیفون 12 خواهد شد.

این گزارش نشان داده که در حقیقت شرکت اپل هنوز به طور کامل سفارش تولید انبوه قطعات به کار رفته در آیفون 12 را به کارخانه‌های تأمین کننده محصولات خود نداده است و به همین دلیل ممکن است در آینده نزدیک و نتواند این محصول را آماده عرضه در سپتامبر کند.

اپل هر ساله در ماه سپتامبر از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند؛ با این حال شیوع ویروس کرونا ممکن است باعث تأخیر در عرضه محصولات جدید شود و اپل نتواند در ماه سپتامبر یا نوامبر 2020 از آیفون‌های جدید خود رونمایی کند.

اپل تصمیم دارد تا از 5 مدل آیفون جدید در سال 2020 رونمایی کند که یک مدل آن‌ها شامل آیفون 9 می‌شود که برای مارس تا آوریل آماده عرضه خواهد شد. از طرف دیگر 4 مدل دیگر از آیفون‌ها احتمالاً با تأخیرهای ویژه‌ای مواجه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420