لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی و عرضه آیپد پرو نسل 4 به پاییز 2020 موکول شد

معرفی و عرضه آیپد پرو نسل 4 به پاییز 2020 موکول شد

 گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا به جای بهار 2020، در فصل پاییز از آیپد پرو نسل 4 رونمایی کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف وب سایت دیجی تایمز، شرکت اپل تصمیم دارد آیپد پرو نسل 4 را با تراشه A14 آماده معرفی و عرضه به بازار کند. تراشه‌های سری A طبق رسم هر ساله در کنار آیفون‌های جدید و در سپتامبر آماده معرفی می‌شوند و همین مسئله نشان دهنده آن است که آیپد پرو نسل 4 هم‌زمان با آیفون 12 یا مدتی پس از آن آماده عرضه به بازار شود.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که شرکت اپل در مارس 2020 میلادی آیپد پرو 2020 را آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند؛ با این حال گزارش‌های جدید نشان دهنده آن هستند که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل بعدی آیپد پروها را با تراشه A14X به همراه سیستم ارتباطی نسل پنجم یا همان mmWave آماده عرضه به بازار کند.

این گزارش نشان دهنده آن است که معرفی و عرضه آیپد نسل 4 به پاییز 2020 به بعد موکول خواهد شد. این گزارش همچنین اعلام کرده که شرکت اپل باوجود اختلاف نظر درزمینهٔ تعبیه تراشه‌های 5G تولید شده توسط کوالکام در آیفون 12 تصمیم دارد تا وظیفه تولید انبوه تراشه‌های ارتباطی آیپدهای جدید را به این شرکت واگذار کند. بر این اساس آیپد جدید شرکت اپل به‌احتمال زیاد با مودم X55 اسنپ دراگون تولید شده توسط شرکت کوالکام آماده عرضه به بازار خواهد شد.

دیجی تایمز اعلام کرده که تمامی محصولات مدرن و جدید شرکت اپل در سال 2020 مجهز به نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی همراه خواهند شد و شرکت اپل امکانات ویژه‌ای را برای محصولات بعدی خود در نظر خواهد گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373