لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ایکس کلاود پاییز سال آینده عرضه می‌شود

پروژه ایکس کلاود پاییز سال آینده عرضه می‌شود

 شرکت مایکروسافت پس از گذشت نزدیک به یک از زمان تست اختصاصی و عمومی پروژه ایکس کلاود تصمیم به عرضه این سرویس به کاربران عادی دارد.

مایکروسافت اعلام کرده که پروژه ایکس کلاود را در اکتبر 2020 یعنی پاییز سال 1399 آماده عرضه به صورت عمومی می‌کند. مایکروسافت در مورد ساز و کار پروژه ایکس کلاود اعلام کرده که این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا کنسول‌های ایکس باکس خود را از طریق اینترنت به یک سرور پردازش ابری تبدیل کنند و از طریق تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگر اقدام به اجرای بازی‌های مختلف کنند.

این سرویس در حقیقت راه کار جدید شرکت مایکروسافت برای رقابت با سرویس های مشابه نظیر گوگل استادیا است که به کاربران امکان اجرای بازی در هر مکانی را می‌دهد. با این حال کاربران برای بهره‌مندی از این سرویس باید کنسول ایکس باکس وان را در اختیار داشته باشند.

پروژه ایکس کلاود قرار است از پاییز سال آینده در اختیار کاربران قرار گیرد و از آن طریق کاربران در کنار ایکس باکس، می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود را در دستگاه‌های ویندوزی، اندرویدی و مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس اجرا کنند.

این سرویس صرفاً نیاز به حضور یک دستگاه مبتنی بر اینترنت پر سرعت دارد و به همین دلیل شرکت مایکروسافت احتمالاً به دلیل عرضه نسل پنجم اینترنت همراه عرضه نهایی این سرویس را به تعویق انداخته است تا زمان مناسب برای آماده سازی و ارائه آن به کاربران عمومی فرا برسد.

شرکت مایکروسافت این سرویس را به عنوان مشخصه اصلی نسل بعدی کنسول‌های بازی می‌داند و قطعاً شرایط ویژه‌ای را برای ارائه آن به کاربران ایکس باکس سری ایکس در نظر خواهد گرفت.

مایکروسافت تا پیش از پایان یافتن سال 2020 میلادی ایکس باکس سری ایکس را در بازار جهانی آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373