لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان کال آف دیوتی بابت حجم بالای آپدیت آخر عذرخواهی کردند

توسعه دهندگان کال آف دیوتی بابت حجم بالای آپدیت آخر عذرخواهی کردند

 آپدیت فصل دوم بازی کال آف دیوتی مدرن وار فیر حجم بسیار زیادی داشته است و باعث شده تا بسیاری از کاربران نارضایتی خود را بابت این مسئله ابراز کنند. در این میان توسعه دهندگان این بازی به خاطر حجم بالای آپدیت آخر عذرخواهی کرده‌اند.

آپدیت فصل دوم کال آف دیوتی مدرن وار فیر بیش از 50 گیگابایت حجم دارد و در برخی از کنسول‌ها به بیش از 100 گیگابایت هم می‌رسد. این مسئله باعث شده تا حجم بزرگی از ترافیک اینترنت کاربران مشغول شود و از طرف دیگر بسیاری از کاربران امکان دسترسی به این بازی را برای مدت طولانی نداشته باشند.

اما حالا شرکت اینفینیتی وارد به عنوان توسعه دهنده و صاحب امتیاز پخش این بازی توضیحاتی را در مورد این به روز رسانی حجیم ارائه داده است.Paul Haile به عنوان مدیر بخش تولید اینفینیتی وارد، به صورت رسمی و از طرف این شرکت از کاربران عذرخواهی کرده است و اعلام کرده که آپدیت فصل دوم در شرایطی خاص و منحصر به فرد آماده عرضه شد که توسعه دهندگان مجبور شدند تا حجم آن را به طرز قابل توجهی افزایش دهند.

وی در ادامه توضیحات خود اعلام کرده که این آپدیت باعث رفع بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری در حین اجرای بازی نیز می‌شود. علاوه بر این، بازی یاد شده باعث می‌شود تا مدیریت ذخیره سازی کنسول در زمان پخش بازی بهتر شود و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر این بازی را در کنسول‌های خود اجرا کنند. در پایان سخنگوی اینفینیتی وارد اعلام کرده که عرضه این آپدیت حجیم باعث می‌شود تا عرضه محتوای DLC در آینده آسان‌تر شود و کاربران حجم اینترنت کمتری را برای دانلود این محتوای قابل دانلود مصرف کنند.

مدیر بخش توسعه این شرکت نیز در بیانیه‌ای جداگانه خبر از عرضه دی ال سی‌های جدید در روزهای آینده داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420