لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ برای عرضه پروژه ایکس کلاود در تلفن‌های هوشمند خود با مایکروسافت همکاری کرد

سامسونگ برای عرضه پروژه ایکس کلاود در تلفن‌های هوشمند خود با مایکروسافت همکاری کرد

شرکت سامسونگ به‌تازگی رویداد جدید خود را برگزار کرده و طی آن از محصولات جدید خود، نظیر سری گلکسی اس 20 رونمایی کرده است. در جریان این رویداد سامسونگ اعلام کرده که برای عرضه پروژه ایکس کلاود در گلکسی ها با مایکروسافت همکاری کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که کاربران تلفن‌های هوشمند گلکسی می‌توانند به صورت سریع‌تر و خاص‌تر از سرویس ایکس کلاود مایکروسافت و اجرای بازی‌ها از طریق آن استفاده کنند. پروژه ایکس کلاود مایکروسافت به کاربران ایکس باکس‌ها این امکان را می‌دهد تا از طریق اینترنت و شبکه داخلی خانه، کنسول‌های ایکس باکس را به سرور پردازش ابری تبدیل کنند و از آن طریق تلفن‌های هوشمند و تبلت ها بازی‌ها را در هر مکانی به اجرا در آورند.

سامسونگ با همکاری خود از طریق مایکروسافت تصمیم دارد تا قابلیت‌ها و امکانات بهتری را به کاربران پروژه ایکس کلاود ارائه دهد که از آن طریق می‌توان از نسل پنجم شبکه‌های همراه یا همان 5G بازی‌ها را طی پردازش‌های ابری اجرا کنند.

شرکت مایکروسافت برای عرضه سرویس ایکس کلاود با بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند همکاری کرده است. این در حالی است که شرکت سونی به عنوان مهم‌ترین رقیب این شرکت در زمینه عرضه کنسول‌های بازی هنوز اقدام‌های لازم برای عرضه بازی‌ها از طریق پردازش ابری را انجام نداده است.

گفتنی است که این اولین همکاری مایکروسافت با سامسونگ نیست. مایکروسافت و سامسونگ تا پیش از این در زمینه عرضه تلفن‌های هوشمند گلکسی اس باقابلیت پشتیبانی از سرویس‌های نرم افزاری مایکروسافت آفیس و اپلیکیشن‌های اندرویدی توسعه داده شده توسط این شرکت همکاری کرده بود.

همچنین مایکروسافت طی همکاری خود با هواوی یک ابزار هوشمند برای پشتیبانی از سرویس ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی خود را توسعه داده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373