لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی‌های اولیه: آیفون 6 بهترین گوشی هوشمند بازار و رضایت از شارژدهی آیفون 6 پلاس

بررسی‌های اولیه: آیفون 6 بهترین گوشی هوشمند بازار و رضایت از شارژدهی آیفون 6 پلاس

نخستین بررسی و نقدهای نسل جدید آیفون در سایتهای مختلف منتشر شده است و تقریبا تمامی سایتها نیز نظرات مثبتی در خصوص آیفون 6 و آیفون 6 پلاس داشتند. کارشناسان مختلف نقطه قوت آیفون 6 را طراحی و عملکرد بسیار مناسب و نقطه قوت آیفون 6 پلاس را عمر شارژدهی آن عنوان کردند. در زیر خلاصه‌ای از نقدهای سایتهای مطرح را مشاهده می‌کنید:

والت ماسبرگ از ReCode نظر بسیار مساعدی نسبت به نسل جدید آیفون دارد و با تحسین این محصول، آن را بهترین گوشی هوشمند بازار معرفی کرده است:

از دید من در مجموع و با در نظر گرفتن سخت افزار قدرتمند، سیستم عامل جدید و همچنین اکوسیستم اپل که درهای زیادی را در دنیای گوشی‌های هوشمند گشوده است، این محصول بهترین گوشی هوشمند دربازار است.

سایت Macworld از متقاوت بودن آیفون 6 با محصولات قبلی آیفون تعریف کرده است و طراحی جدید این محصول را نیز مثبت ارزیابی کرده است:

وقتی برای نخستین بار آیفون 6 را در دستتان می‌گیرید، کاملا متوجه تفاوت آن با آیفونهای فبلی می‌شوید. آیفون 6 بدلیل طراحی جدیدی که در لبه‌های گوشی قرار داده است، بیشتر مشابه آیپاد لمسی، آیپد و یا حتی نخستین نسل آیفون است و دیگر آن حسی که زمان در دست گرفتن آیفون 4 و 5 را داشته‌اید را نخواهد داد که از دید من نکته‌ای مثبت است.

Macworld در خصوص انتخاب بین آیفون 6 و آیفون 6 پلاس عنوان کرده است:

برای مشتریانی که پیش از این آیفون 5S داشتند، آیفون 6 می‌تواند ارتقای خوبی بحساب بیاید و با چند روز استفاده از این محصول به کلی گوشی قبلی خود را فراموش خواهند کرد. از طرفی آیفون 6 پلاس نیز دستگاهی است که بدون شک مشتریان خاص خود را خواهد داشت. افرادی که بطور مداوم در طول روز از گوشی استفاده می‌کنند و نیازمند شارژدهی بالا هستند؛ افرادی که دستان بزرگی دارند و یا افرادی که گوشی تنها دستگاه کامپیوتری است که در طول شبانه روز برای انجام کارهای مختلفشان استفاده میکنند می‌توانند آیفون 6 پلاس را گزینه بسیار خوبی برای این اهداف بیابند. سامسونگ و دیگر رقیبان اپل نشان دادند که که بازار مناسبی برای گوشیهای فبلت در جهان وجود دارد و اپل نیز دقیقا همچنین هدفی را دنبال می‌کند.

WSJ به تمجید از دوربین آیفون 6 پرداخته است و عنوان کرده است:

آیفون 6 پادشاه جدید تصویربرداری با گوشی است. سنسور دوربین ارتقا یاقته است، ولی خود دوربین مانند نسل قبلی 8 مگاپیکسلی است. همچنین iOS8 دارای بروزرسانی‌های نرم افزاری خوبی برای دوربین است که به تصویربداری با کیفیت بهتر کمک می‌کند. همچنین سنسور تثبیت کنندگی تصاویر (OIS) در ایفون 6 پلاس نیز کمک بسیاری در بهبود کیفیت تصاویر در این گوشی کرده است.

از دید New York Times بهترین بخش سخت افزار جدید اپل سیستم عامل iOS 8 است. این سایت همچنین عنوان کرده است که عمر باتری آیفون 6 بهتر از آیفون 6 پلاس است و با یک شارژ تا دو روز استفاده را جواب داده است که البته این نظر دقیقا بر خلاف نظر دیگر سایتهاست که باتری آیفون 6 پلاس را بسیار خوب و با شارژدهی مناسب عنوان کرده بودند.

البته  New York Times اشاره می‌کند که اپل می‌توانست با نگاهی به دیگر فبلتهای خوب موجود در بازار اسفتاده بشتری از صفحه بزرگ آیفون 6 پلاس ببرد:

برای مثال گالاکسی نوت 4 به کاربران اجازه میدهد که پنجره‌های نرم افزارهای مختلف را تغییر اندازه دهند و یا همچون صفحه کامپوترهای خانگی چند نرم افزار مختلف را همزمان اجرا و استفاده کنند. اپل می‌توانست این چنین ویژگیهایی را به آیفون 6 پلاس اضافه کند.

سایت TechCrunch عنوان کرده است که آیفون 6 پلاس محصولی است که نیاز به استفاده از دو دست در آن وجود دارد ولی این نکته‌ای است که بسیاری با آن کنار می‌آیند:

اپل ویژگی Touch Assist را برای کمک به کاربران برای استفاده از آیفون 6 پلاس قرار داده است و تقریبا برای افرادی با دست عادی غیرممکن است که بتوانند با یک دست به طرف دیگر گوشی دسترسی داشته باشند. برای انجام بیشتر کارهای با گوشی ایفون 6 پلاس نیاز به دو دست خود دارید که البته من با این مسئله مشکلی نداشتم.

و در آخر دیوید پیرس از سایت Verge نیز عمر شارژدهی آیفون 6 پلاس را مشابه نوت 3 دانسته است و همچنین از حسی که در هنگام استفاده از آیفون 6 به کاربران القا می‌شود بسیار هیجان زده است:

گوشی‌های بزرگ نیازمند باتریهای بزرگ هستند و آیفون 6 پلاس یک گوشی بزرگ با باتری بزرگ است. در استفاده روزمره از ایفون 6 پلاس حدود دو روز عمر شارژ دریافت کردم که کمی بیشتر از یک روز و نیم عمر شارژدهی ایفون 6 و تقریبا مشابه نوت 3 است. پوشش آلمینیومی آیفون 6 پلاس بسیار زیبا ولی کمی لغزنده است و از دید من بهتر است که برای کار با این گوشی حتما از یک قاب استفاده کنید.

از طرفی احساس بسیار خاص و طبیعی در هنگام استفاده از صفحه آیفون 6 به شما دست خواهد داد. این اولین گوشی است که من تقریبا احساس کردم که در هنگام استفاده از آیفون 6 واقعا دارم چیزی را در زیر انگشتانم حرکت می‌دهم. این حس ارگانیک و طبیعی بودن از آن دست ویژگیهای اپل است که این گوشی را از دیگر رقبای بازار متمایز می‌کند.

پیش فروش آیفونهای جدید از هفته‌ی گدشته شروع شده است و از روز جمعه 19 سپتامبر (28 شهریور) در فروشگاههای رسمی اپل در دسترس خواهند بود.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420