لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه سامسونگ گلکسی اس 20 با آیفون 11 اپل

مقایسه سامسونگ گلکسی اس 20 با آیفون 11 اپل

 سامسونگ به تازگی از دو تلفن هوشمند جدید خود بانام‌های سامسونگ گلکسی اس 20 و سامسونگ گلکسی Z فلیپ رونمایی کرده است و تلاش کرده تا با آیفون 11 شرکت اپل رقابت کند.

سامسونگ گلکسی اس 20 در حقیقت پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند شرکت کره‌ای در سال 2020 میلادی است که در نسخه عادی، پلاس و الترا آماده عرضه شده است.

در حقیقت، سامسونگ گلکسی اس 20 را می‌توان با آیفون 11 و گلکسی اس 20 پلاس را می‌توان با آیفون 11 پرو مورد مقایسه قرار داد.

در مقایسه گلکسی اس 20 در مقایسه با آیفون 11 دارای نمایشگر 6.2 اینچی است و 0.1 اینچ از آیفون 11 شرکت اپل بزرگ‌تر است. رزولوشن تلفن هوشمند سامسونگ برابر با 3040 در 1440 است که در مقایسه با رزولوشن 1792 در 828 پیکسلی آیفون 11 عملکرد موفق‌تری داشته است. از طرف دیگر پردازنده 120 هرتزی سامسونگ از لحاظ عددی توانایی بیشتری از پردازنده A13 به کار رفته در آیفون 11 را نشان می‌دهد و تقریباً دو برابر است.

از طرف دیگر نسخه پلاس و الترای گلکسی اس 20 نیز در مقایسه با آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نیز قدرت سخت افزاری و کیفیت صفحه نمایش بیشتری را نشان می‌دهند.

با این حال در بررسی‌های سخت افزاری لزوماً نمی‌توان اعداد را برای قدرتمند بودن بازدهی در نظر گرفت و به همین دلیل باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. سامسونگ همیشه در تولید گلکسی های خود تلاش کرده تا از لحاظ عددی موفق‌تر از اپل عمل کند. این در حالی است که تجربهسال 2018 و 2019 نشان داده که گلکسی های پرچم‌دار با 6 گیگابایت رم و فرکانس پردازنده بیشتر، عملکردی مشابه و در برخی اوقات حتی ضعیف‌تر از آیفون‌ها داشته‌اند. مهم‌ترین نکته‌ای که شرکت سامسونگ در توسعه تلفن‌های هوشمند خود به آن‌ها توجه نمی‌کند، سازگاری سیستم عامل با سخت افزار به کار رفته در تلفن‌های هوشمند است که در نهایت باعث شده تا بسیاری از قابلیت‌های کاربردی در دستگاه‌های سامسونگ نسبت به محصولات اپل ضعیف‌تر باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373