لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Swift Playgrounds برای مک آماده عرضه شد

Swift Playgrounds برای مک آماده عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی Swift Playgrounds را برای کاربران کامپیوترهای مک آماده عرضه کرده است. 

Swift Playgrounds تا پیش از این به صورت انحصاری برای دستگاه‌های آیپد آماده عرضه شده بود که به کاربران امکان آموزش برنامه نویسی و کار با زبان سوئیفت را می‌داد. اما حالا کاربران کامپیوترهای مک نیز امکان دسترسی به این اپلیکیشن را پیدا کرده‌اند و از طریق آیمک و مک بوک ها نیز می‌توانند این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند.

اپلیکیشن Swift Playgrounds در سیستم عامل مک او اس همانند نسخه آیپد خود دارای چالش‌های ویژه‌ای است که باعث می‌شود تا روند کد نویسی سرگرم کننده تر شود و افراد با تمامی سنین بتوانند با سرعت سریع‌تر این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند.

اپل تصمیم دارد تا زبان برنامه نویسی سوئیفت را در میان کد نویسان و افراد حرفه‌ای جا بی‌اندازد و به همین دلیل بسیاری از ابزارهای لازم را برای یاد گرفتن آن آماده عرضه کرده است. سوئیفت زبان کد نویسی اختصاصی شرکت اپل است که این کمپانی همواره در تلاش است تا با استفاده از نوین‌ترین ابزارها زبان کد نویسی سوئیفت را به کاربران آموزش دهد.

Swift Playgrounds به‌تمامی کاربران در تمامی سنین، از کودکان گرفته تا افراد بزرگ سال و با تجربه متفاوت درزمینهٔ کد نویسی، زبان سوئیفت را آموزش می‌دهد. تا پیش از این، تیم کوک نیز در مورد اهمیت این زبان و گسترش آن در میان کاربران و توسعه دهندگان صحبت کرده بود و اپل با برخی از مراکز آموزشی برای یاد دادن این زبان همکاری کرده بود.

Swift Playgrounds برای مک از همین حالا در اختیار کاربران مک بوک ها و آیمک ها قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با مراجعه به مک اپ استور آن را به صورت رایگان برای دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420