لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ایرپاد پرو لایت را به زودی معرفی می‌کند

اپل ایرپاد پرو لایت را به زودی معرفی می‌کند

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا به زودی از ایرپاد پرو لایت به عنوان یک محصول ارزان قیمت‌تر رونمایی کند.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل تصمیم دارد تا محصولی جدید را با عنوان ایرپاد پروی لایت آماده معرفی و عرضه کند که زا لحاظ قیمت ارزن‌تر از ایرپاد پروی معمولی است و به زودی این محصول را وارد بازار می‌کند.

دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا با شرکت‌های عضو زنجیره تأمین محصولات خود رایزنی کرده و سفارش تولید انبوه محصولاتی نظیر ایرپاد پرو لایت را در کنار اپل واچ، آیپد نسل پرو نسل 4 و آیمک 2020 را به آن‌ها ارائه داده است. بر این اساس کارخانه‌های چینی و تایوانی به زودی فرایند تولید انبوه این محصولات را آغاز خواهند کرد.

دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل نگران تعطیلی‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا است و به همین خاطر زودتر از سال‌های گذشته سفارش تولید انبوه محصولات خود را آغاز کرده و به کارخانه‌های چینی و تایوانی از همین حالا سفارش تولید انبوه این محصولات را داده است.

این مسئله باعث شده تا اطلاعات برخی از محصولات اپل از همین حالا فاش شود و خبرگزاری‌های مختلف اطلاعات مربوط به نام گذاری و مشخصات فنی محصولات آینده اپل را پیدا کنند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در کنفرانس بهاری خود که به احتمال زیاد رد ماه مارس 2020 بگزار می‌شود، چند محصول فیزیکی را آماده عرضه به بازار کند که از جمله آن‌ها می‌توان به آیفون 9، آیپد پرو نسل 4، مک بوک پرو 14 اینچ و موارد دیگر اشاره کرد. البته این اطلاعات در سطح شایعه هستند و هنوز اپل اطلاعات دقیقی از این محصولات را منتشر نکرده است؛ باوجود انتشار این اطلاعات، می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل به زودی ایرپاد پرو لایت را آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373