لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نینتندو سوئیچ در بازار کاهش پیدا نمی‌کند

عرضه نینتندو سوئیچ در بازار کاهش پیدا نمی‌کند

شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن بسیاری از مراکز کاری در چین باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی و هوشمند با کاهش و تأخیر عرضه محصولات خود مواجه شوند. در این میان نینتندو اعلام کرده که کنسول سوئیچ تحت تأثیر این اتفاقات قرار نخواهد گرفت.

یکی از سخنگویان نینتندو به‌تازگی با خبرگزاری ژاپنی Kotaku مصاحبه کرده است و اعلام کرده که عرضه نینتندو سوئیچ در بازار کشورهای غربی با هیچ کاهش مواجه نخواهد شد و ویروس کرونا روی عرضه این محصول در کشورهای مختلف تأثیری نخواهد داشت. با این حال سخنگوی این شرکت اعلام کرده که فروش کنسول سوئیچ تنها در بازار کشور ژاپن تحت تأثیر تعطیلی‌های اخیر قرار خواهد گرفت.

تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شده تا نینتندو مجبور به کاهش میزان فروش و عرضه کنسول اختصاصی خود در بازار ژاپن شود. با این حال هیچ یک از کشورهای دیگر تحت تأثیر این مسئله قرار نخواهند گرفت. نینتندو همچنان در حال همکاری با شرکت‌های تأمین کننده قطعات و محصولات خود است و به همین دلیل در هیچ یک از کشورهای غربی با مشکلات مربوط به فروش محصولات مواجه نخواهد شد. سخنگوی نینتندو به‌صورت مشخص به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی اشاره کرده و اعلام کرده که نینتندو سوئیچ در هیچ یک از این کشورها کم یاب یا نایاب نمی‌شود.

نینتندو در حالی قول تعمیر بازار در بحبوحه شیوع ویروس کرونا را داده که بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی، برای عرضه محتوای دیجیتالی خود با مشکل مواجه شده‌اند و عرضه بازی‌های خود را به تأخیر انداخته‌اند.

ویروس کرونا روی عرضه بسیاری از محصولات و جدول زمان بندی شرکت‌هایی نظیر اپل و هواوی تأثیر گذاشته و بسیاری از صنایع را با اختلال مواجه کرده است. تعطیلی‌های متوالی در چین به خاطر شیوع این ویروس ممکن است در آینده باعث کم یاب شدن برخی از محصولات الکترونیکی و هوشمند در بازار جهانی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420