لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر مفهومی آیمک 2020 منتشر شد

تصویر مفهومی آیمک 2020 منتشر شد

 هفته گذشته بود که اطلاعاتی از یکی از پتنت های شرکت اپل در مورد آیمک 2020 با طراحی خمیده منتشر شد و حالا تصویر مفهومی این محصول در حال بازنشر شدن در میان کاربران است.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا آیمک 2020 را با تغییراتی اساسی آماده عرضه کند که بخش نمایشگر در قسمت پایینی خود به‌صورت خمیده در آمده و با جایگاه کیبورد و ماوس یکی می‌شود. اپل احتمالاً این طراحی را در توسعه آیمک 2020 مورد استفاده قرار می‌دهد.

گفتنی است که شرکت اپل از سال 2017 به بعد تغییرات قابل توجهی در سری محصولات آیمک نداده است و احتمالاً سال 2020 زمان مناسب برای معرفی و عرضه نسخه جدید این دسته از محصولات فرا رسیده است.

یکی دیگر از نکاتی که احتمالاً اپل در تولید و طراحی آیمک 2020 مورد استفاده قرار می‌دهد؛ مربوط به استفاده از رنگ مشکی در این مجموعه از محصولات است. اپل تا پیش از این لوازم جانبی آیمک و مک پرو را با رنگ مشکی و خاکستری فضایی تولید کرده بود.

مجیک ماوس و مجیک کیبورد عرضه شده همراه با آیمک پرو به رنگ خاکستری فضایی آماده عرضه شده بود. علاوه بر این، مجیک ماوس و کیبورد عرضه شده با مک پرو 2019 نیز با رنگ مشکی و کمی تیره‌تر از ابزارهای جانبی آیمک پرو ساخته شده بودند.

حال بررسی‌های انجام شده از پتنت اخیر شرکت اپل نشان دهنده آن است که آیمک 2020 قرار است با رنگ مشکی یا خاکستری فضایی آماده عرضه شود کهعلاوه بر ظاهر زیباتر و خاص‌تر باعث افزایش سطح دوام این محصولات نیز می‌شود.

آیمک از سری محصولات اصلی شرکت اپل است که از سال 1998 در ظاهر و طراحی‌های مختلف آماده عرضه به بازار شده‌اند. این محصولات طرفداران بسیار زیادی در میان افراد حرفه‌ای دارند و به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 یک محصول شگفت انگیز را از این مجموعه آماده عرضه به بازار کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420