لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک به زودی برای واتساپ در آیفون عرضه می‌شود

حالت تاریک به زودی برای واتساپ در آیفون عرضه می‌شود

 شرکت فیس بوک به عنوان صاحب امتیاز پیام رسان واتساپ در حال تست حالت تاریک برای نسخه آی او اس این اپلیکیشن است و تصمیم دارد تا به زودی این قابلیت را برای تمامی کاربران آماده عرضه کند.

در بررسی‌های انجام شده کاربران از نسخه‌های بتای واتساپ در آیفون مشخص شده است که این پیام رسان در حال تست حالت تاریک بوده و در آینده نزدیک آن را برای کاربران به‌صورت عمومی آماده عرضه می‌کند. گزارش‌های مربوط به تلاش واتساپ برای عرضه حالت تاریک در سیستم عامل آی او اس اولین بار توسط کاربران شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده است.

گفتنی است که کاربران عادی به‌صورت مستقیم امکان دسترسی به نسخه‌های بتای واتساپ در آیفون را ندارند و باید تا زمان عرضه عمومی نسخه جدید اپلیکیشن این پیام رسان در بخش عمومی فروشگاه نرم افزاری اپ استور منتظر باقی بمانند.

حالت تاریک اولین بار در آی او اس 13 و در پاییز 2019 آماده عرضه به تمامی کاربران شد. اپل در آن زمان از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف درخواست کرد تا در نسخه‌های آینده نرم افزارهای خود این حالت را به کاربران آیفون‌ها و آیپدها ارائه دهند. از پاییز 2019 تا کنون بسیاری از اپلیکیشن‌ها نظیر یوتیوب و توییتر اقدام به انتشار نسخه‌های جدید همراه باحالت تاریک کرده‌اند و حالا واتساپ برای آیفون نیز قرار است مجهز به همین قابلیت شود.

گفتنی است که شرکت فیس‌بوک علاوه بر واتساپ، صاحب امتیاز اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز به حساب میاید که از چند ماه پیش حالت تاریک را به کاربران آیفون‌ها ارائه داده است و حالا تصمیم دارد تا در واتساپ نیز این قابلیت را به کاربران آیفون‌ها ارائه دهد.

لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعاتی از عرضه حالت تاریک واتساپ در تلفن‌های هوشمند اندرویدی در دسترس نیست و هنوز معلوم نیست که کاربران اندروید چه زمانی امکان دسترسی به آن را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420